اخبار ورزشی

ماجرای گیتی پسند و سپهر محمدی به کجا ختم شد؟/ دلیل اخراج گلر قرمز پوشان چیست؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ؛ سپهر محمدی، دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند جایی در فهرست این تیم برای فصل پیش رو ندارد. این خبری است که با توجه شایعاتی درمورد واکنش فوتسالی های اصفهانی به گوش می رسد. ذیل داشته است. برخی معتقدند محمدی بازیکن اصفهانی گیتی پسند شایسته برخورد بهتر کادرفنی گیتی پسند است و برخی دیگر تصمیم محمد کشاورز را کاملا حرفه ای می دانند. این در حالی که این دروازه بان 33 ساله فکر می کند مورد بی توجهی مسئولان و کادر فنی گیتی پسند قرار گرفته و بحث سن و سال این بازیکن مطرح شده اما هنوز فرصت بازی دارد. از سوی دیگر محمد کشاورز، سرمربی سرخ پوشان اصفهانی معتقد به این تصمیم است با توجه اصول حرفه ای و بیشتر را پذیرفته است ژلر نیازی به لباس ملی نیست. اما با اعلام نایب رئیس باشگاه گیتی پسند کادر رسیدگی به این تیم درگیر این موضوع نیست و کادر فنی مسئول مستقیم لیست ورودی و خروجی تیم است.

برای روشن شدن بیشتر این موضوع گفت وگویی انجام شده است با محمدحسین عراقی زاده نایب رئیس باشگاه گیتی پسند و محمد کشاورز سرمربی تیم داشته است که مشروح آن را در زیر می خوانید:

سن بازیکنان باعث می شد گاهی اوقات دچار مشکل شویم

محمدحسین عراقی زاده وی در گفت و گو با خبرنگار پی ام آپ گفت: قبل از ورود به بحث سپهرمحمدی باید بگویم که قطعا ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را وارد لیگ برتر فوتسال خواهیم کرد. بازیکنانی مانند محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگسفیدی و مهدی کریمی پیش از این در کنار ما بوده اند و حتی مسعود محمدی نیز امسال به تیم ما پیوسته و دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتسال است. در واقع اگر میانگین سنی گیتیپاس را در نظر بگیرید، میانگین سنی تیم خود را پایین آورده ایم و سال گذشته کاملاً مشخص است که برخی از بازی ها را به جوانی و شادابی تیم های مقابل واگذار کرده ایم و در عین حال سن تیم و بازیکنان گیتیپاس در برخی موارد باعث شدند که گاهی با مشکل مواجه شویم.

ماجرای گیتی پسند و سپهر محمدی به کجا ختم شد؟/ دلیل اخراج گلر قرمز پوشان چیست؟

این تصمیم به کادر مربیگری این تیم مربوط می شود

وی افزود: در مورد سپهر محمدی باید بگویم او از سال 90 در دروازه ما ایستاده است، بسیار مودب و پرتلاش است، از نظر فنی همیشه مورد تایید بوده است. او برای گیتیپاس و مثل ما هم قرعه کشی کرده است. سنگ بنای او در واقع گیتی پسند سکوی پرشی خوبی برای این دروازه بان برای رسیدن به تیم ملی بود. ما مشکل خاصی با این بازیکن نداشته ایم و نداریم، این تصمیم توسط کادر فنی گرفته می شود. به دلایل فنی مقرر شد سپهر در این فصل جایی در ترکیب نداشته باشد، جانشین او مسعود محمدی است که دروازه بان اول تیم ملی فوتسال است؛ ما هم برای سپهر آرزوی موفقیت داریم.

همه ماجراهای گیتی پشند و سپهر محمدی/ جوانی است یا اختلاف شخصی دلیل رفتن گلر کارتونی؟

من قبول ندارم که موضوع جوانی را به سراغ عده ای خاص برسانیم.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار پی ام آپ و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی سپهر محمدی از گتی پانسند به مسائل فنی یا مشکلات شخصی مربوط می شود، اظهار کرد: با اینکه بخواهیم موضوع را به افراد خاصی ببریم، موافق نیستم. تیم ما تغییرات زیادی داشته است، به لطف همه بازیکنان، همه آنها بازیکنان بزرگی هستند بود کسانی که جایگزین شدند جوان هستند.

وی ادامه داد: من برای تمام ستاره هایی که عضو گیتیپان ها بودند احترام قائل هستم و سال گذشته خیلی به آنها نزدیک هستم اما این تصمیم من است. مطمئنم همه بازیکنان حرفه ای هستند و این تصمیم را در راستای پیشبرد اهداف حرفه ای خود می دانند. اصلا نباید اسم شخص خاصی را ذکر کنیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا