اخبار روز سینما

هفتمین فرزند رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوود به دنیا آمد!

هفتمین پسر رابرت دنیرو خبر جنجالی و بدیعی است که خود او در مصاحبه اخیر خود منتشر کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تولد هفتمین فرزند رابرت دنیرو خبری هست که اخیرا به اشتراک گذاشتید. هفتمین پسر رابرت دنیرو گفته است رابرت دنیرو برای هفتمین بار پدر می شود در سن 79 سالگی، اخیراً در مقالات و مجلات خارجی جنجال زیادی به وجود آمده است.

هفتمین پسر رابرت دنیرو

رابرت دنیرو اخیرا در مصاحبه ای درباره پروژه جدیدش درباره پدرم فاش کرد که به هفتمین نوزادش خوش آمد گفت.

در جلسه ای با ET Canada، برنده 79 ساله اسکار فاش کرد که در حالی که درباره پدر و مادر شدن و آخرین فیلمش، درباره پدرم صحبت می کرد، به هفتمین نوزادش خوش آمد گفت.

او توضیح داد:

منظورم این است که هیچ راهی برای دور زدن بچه ها وجود ندارد. من دوست ندارم قانون و اینجور چیزا وضع کنم. ولی [بعضی اوقات] تو انتخابی نداری. و من فکر می کنم همه والدین همین را می گویند.

وقتی مصاحبه کننده از دنیرو درباره شش فرزندش پرسید، او تصحیح کرد: در واقع هفت.

هفتمین پسر رابرت دنیرو

تولد هفتمین فرزند رابرت دنیرو

با این حال، او جزئیات بیشتری در مورد آخرین عضو یا زوج خانواده که به نوزاد شماره 7 خوش آمدید ارائه نکرد.

برنده اسکار شش فرزند از روابط قبلی دارد. دنیرو و همسر اولش، دایان ابوت، پدر و مادر دختر دارنا، 51 ساله، و پسر، رافائل، 46 ساله هستند. در سال 1995، او پسران دوقلوی جولیان و آرون، 27 ساله، را به دوست دختر، مدل و بازیگر سابق خود، توکی اسمیت، خوش آمد گفت. دنیرو همچنین دارای یک پسر به نام الیوت 24 ساله و یک دختر به نام هلن گریس 11 ساله از همسر سابقش گریس هایتاور است.

رابرت آنتونی دنیرو جونیور متولد 17 اوت 1943 بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او منحصراً به خاطر 9 همکاری خود با فیلمساز مارتین اسکورسیزی شناخته می شود و چندین افتخار از جمله دو جایزه اسکار، یک گلدن گلوب، یک جایزه Cecil B. DeMille و یک جایزه یک عمر دستاورد انجمن بازیگران سینما دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا