اخبار روز سینما

هرکول ایرانی رقیب جدید هادی چوپان در مستر المپیا می شود! [+عکس]

بهروز تابانی و هادی چوپان ؛ بهروز تابانی بدنسازی است که در فضای مجازی به ایرانی شهرت یافته و اخیرا رقیب جدید چوپان شده است.

بهروز تابانی حرفه‌ای و ۳۰ ساله ایرانی است که چندین قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی کسب مجوز حضور در مستر ۲۰۲۲، به دلیل نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات. بهروز تابانی ۳۰ ساله، از سال ۸۶ تصمیم شروع ورزش گرفته تا ۹۱ مدال طلایی استان کسب کسب رتبه سوم مسابقات جهانی مکزیک ۲۰۱۴ ۲۰۱۴،. در ادامه مطلب با خبر رقیب هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ همراه ما بمانید.

بهروز تابانی و هادی چوپان

  • رقیب هادی چوپان المپیا ۲۰۲۳

به گزارش منابع خبری:

از سوابق ورزشی تابانی می توان به برنز جوانان در سال ۲۰۱۴ و قهرمانی و جهان در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد. او جواز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۲ را نیز کسب کرده بود.

هادی چوپان و بهروز تابانی در مستر المپیا 2023 رقیب هم هستند. بهروز تابانی حرفه ای است که علی چند قهرمانی در مسابقات رومانی و کسب مجوز در مستر المپیا ۲۰۲۳، در مسابقاتی که ویزا قادر به شرکت در این مسابقات شرکت نمی کند، حالا برای حضور در مسابقات ۲۰۲۴ باید با هادی چوپان ملقب به گرگ کند. حضور بهروز تابانی در مسابقات حرفه ای بدنسای برزیل موسوم به آرنولد برزیل ۲۰۲۳ راهی این کشور خواهد شد.

بهروز تابانی در المپیا ۲۰۲۳

بهروز تابانی صورت قهرمان در این مسابقات می تواند در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ به دست بیاورد شرکت کند. این در حالی است که هادی چوپان دیگر بدنساز ایرانی مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد بود و در آن تابانی نیز موفق خواهد شد در این رقابت حضور داشته باشد،، ایران دو نماینده در بزرگترین رقابت بدنسازی سال جاری میلادی خواهد بود.

بهروز تابانی متولد سال 1371 از شهرستان است، بهروز تابانی کارشناس بدنی است، بهروز تابانی از سال 86 تصمیم به شروع این ورزش گرفته شده، تا سال 91 چندین مدال طلایی استان را کسب کرده است نفر سوم مسابقات جهانی مکزیک مکزیک 2014 بهروز تابانی همکنون در آماده شدن برای مسابقات انتخابی جهانی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا