اخبار فناوری و تکنولوژی

هرج و مرج جدید واتس اپ برای کاربرانش

دیجیاتو نوشت: واتس اپ در حال آزمایش نسخه ای از پیام رسان خود برای ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS 3 است.

نسخه ساعت هوشمند یکی از بزرگترین پیام رسان های جهان احتمالاً به زودی روی پلتفرم Wear OS عرضه خواهد شد. ظاهراً واتس‌اپ در حال آزمایش نسخه بتا برنامه خود برای Wear OS 3 است. این برنامه ممکن است برخی از قابلیت‌های نسخه تلفن همراه از جمله دسترسی به چت‌های اخیر، مخاطبان و ارسال پیام‌های متنی یا صوتی را ارائه دهد.

به گفته وب سایت WABetaInfo، برای استفاده از این برنامه در گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS 3، از جمله Galaxy Watch 5 و Pixel Watch، باید آخرین نسخه بتای WhatsApp را روی گوشی خود نصب کنید. سپس این برنامه را روی ساعت خود نصب کنید. اکنون خود را قبل از یک کد هشت کاراکتری خواهید دید که باید آن را در نسخه موبایل واتس اپ وارد کنید.

واتس اپ چه ویژگی هایی در ساعت های هوشمند خواهد داشت؟

سپس لیستی از مکالمات اخیر در مقابل شما قرار می گیرد. همچنین می توانید به گزینه های تنظیمات و باز کردن در تلفن دسترسی داشته باشید. با کلیک بر روی هر یک از چت ها می توانید پیام ها، تصاویر و … را مشاهده کنید. در انتهای هر صفحه نیز می توانید پیام های متنی و صوتی ارسال کنید دسترسی داشته باشید همچنین امکان گوش دادن به پیام های صوتی در این نسخه از WhatsApp وجود دارد.

با نصب واتس اپ بر روی گوشی هوشمند خود می توانید تعداد آنها را مشاهده کنید پیام خوانده نشده دارند. همچنین، دو کاشی برای مخاطبین و پیام های صوتی طراحی شده است که به شما امکان می دهد به سرعت با مخاطبین ارتباط برقرار کنید یا بلافاصله یک پیام صوتی ضبط کنید.

واتس اپ غوغایی ایجاد کرد

واتس اپ غوغایی ایجاد کرد

واتس اپ غوغایی ایجاد کرد

واتس اپ غوغایی ایجاد کرد

انتشار پیام رسان واتس اپ برای Wear OS 3 بسیار حائز اهمیت است، زیرا بسیاری از کاربران این اپلیکیشن در ساعت های هوشمند با نبود رابط کاربری برای دسترسی به پیام های خود مواجه بودند. واتس اپ یکی از بزرگترین توسعه دهندگان شخص ثالث است که در حال توسعه اپلیکیشن برای پلتفرم ساعت هوشمند گوگل بوده است.

برای استفاده از این برنامه، باید برای واتساپ بتا اقدام کنید و نسخه 2.23.10.10 یا بالاتر را روی گوشی و ساعت هوشمند خود داشته باشید.

پ

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا