اخبار روز

هدیه این خودروساز برای مادران دو فرزند / از شنبه اعمال می شود


به گزارش پی ام آپ به نقل از اکو ایران؛ بهمن موتور اعلام کرد در راستای تحویل محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش، در نظر دارد دیگنیتی پرایم را با اولویت مادران دارای دو فرزند تحویل دهد. آبان 1402 تا پایان.

البته مدیران بهمن موتور همچنین برای مادرانی که از طریق سامانه یکپارچه قانون حمایت از خانواده و جوانان در اولین طرح فروش شرکت کردند، سورپرایز در نظر گرفته است.

بر اساس اعلام این خودروساز خصوصی، مادرانی که در این بازه زمانی برای دریافت خودرو انتخاب شده اند، می توانند خودروی مورد علاقه خود (دیگنیتی پرایم) را با سایر محصولات این خودروساز تعویض کنند.

خودروهایی که مادران دارای دو فرزند می توانند به عنوان خودروی جایگزین انتخاب کنند، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تیپ 1، فیدلیتی پرایم تیپ 2 و ریسپکت پرایم هستند.

مادران دارای دو فرزند می توانند از ساعت 10 صبح روز 29 این کار را انجام دهند. مهر تا ساعت 24 روز دوم آبان 1402 جهت تکمیل مراحل ثبت نام به آدرس http://bahman.iranecar.com مراجعه نمایید.

مدیران بهمن موتور تاکید کرده است که فرصت شرکت در این طرح فروش برای مادران گسترش نخواهد یافت.

مادران علاقه مند به دریافت دیگنیتی پرایم باید مبلغی در حدود یک میلیارد و 249 میلیون تومان به بهمن رانندگان پرداخت می کنند. تاریخ تحویل هفته چهارم است. بهمن امسال خواهد بود. سود انصراف از خرید این خودرو صفر در نظر گرفته شده و متقاضیان مشمول سه درصد جریمه دیرکرد ماهانه می شوند.

اما اگر مادران بخواهند خودروی خود را با محصولات دیگری جایگزین کنند، می توانند دیگنیتی پرایم را انتخاب کنند. این خودرو با هزینه تقریبی یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان عنوان گران ترین خودروی جایگزین را به خود اختصاص داده است. Respect Prime نیز ارزان ترین خودروی جایگزین ارائه شده است بهمن موتورها Fidelity Prime Type 1 تقریبا یک میلیارد و 123 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت یک مدل دیگر Fidelity Prime یعنی Fidelity Prime Type 2 با قیمت یک میلیارد و 148 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

در صورتی که متقاضیان قصد خرید خودروی خود را در اسرع وقت دارند بهمن با انتخاب Respect Prime می توانید در هفته دوم خودروی خود را تحویل بگیرید آذر 1402 از این خودروساز. کرامت پرستیژ در هفته گذشته بهمن امسال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. اما دو مدل Fidelity در این طرح جایگزینی در هفته گذشته حضور داشتند دی امسال صورتحساب مشتریان دریافت خواهد شد.

همه خودروها به جز Respect از حق بیمه سالانه محروم هستند اما اگر بهمن موتور برای تاخیر در تحویل پذیرفته است که ماهانه سه درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه به حساب متقاضیان واریز کند.

رنگ خودرو و همچنین تریم داخلی تمامی خودروها به جز Respect بر اساس موجودی تحویل داده می شود.

احترام رنگ با توجه به موجودی ارائه می شود، اما پوشش داخلی واضح است. بهمن رانندگان به رنگ مشکی فکر کرده اند. سود مشارکت 17.5 درصد در سال و جریمه دیرکرد 2.5 درصد در ماه است.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا