اخبار روز

هدف پروژه کالابرگ در سال 1403 مشخص شد.


به گزارش مانیبان، تصویب نامه مصوب 9/02/1403 هیأت وزیران مبنی بر «تداوم اجرای پیش نویس فهرست محصولات الکترونیکی در سال 1403» طی نامه شماره 24629 مورخ 16/16 02/1403.

در این اطلاعیه آمده است: هیأت وزیران در جلسه مورخ 9/2/1303 به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1- در اجرای قطعات (1) و (2) بند (الف) تبصره (8) قانون بودجه سال 1403 کل کشور (قسمت اول) و در راستای تداوم اجرای محصولات الکترونیکی. طرح فهرستی در سال 1403 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است طرح مذکور را طبق قانون اعتبارات مربوطه مصوب در قانون بودجه سال جاری اجرا کند.

تبصره – اقلام کالاهای اساسی مشمول طرح و نحوه توزیع یارانه بین اقلام مذکور طبق مصوبات هماهنگی اقتصادی دولت می باشد.

2- سازمان برنامه و بودجه کشور مطابق بند (پ) تبصره (16) قانون بودجه سال 1403 کل کشور (قسمت اول) و تا زمان ابلاغ بند دوم قانون مذکور موظف است. به شرح بند فوق الذکر در رابطه با تخصیص اعتبار برای کالاها در قالب بر اساس محاسبه و به نسبت میزان اعتبارات مقرر برای کالاها در جداول قانون بودجه سال 1402 کل کشور.

تبصره – سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است در اجرای این بند و برای رفع مطالبات طرفین قرارداد در پروژه فجران دویست میلیارد ریال از اعتبارات بودجه عمومی را به شرکت مجری طرح رفاه ایرانیان پرداخت نماید. شرکت خدمات (فارا)) که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا