اخبار روز

هجوم مردم برای خرید خودروی گران قیمت! /پیش فروش تا ۲سال پر شد!


به گزارش پی ام آپ، خودروهای رولز رویس اسپکتر که اخیرا تولید شده یا در حال تولید هستند به دلیل تقاضای خرید بالا تا سال 2025 به فروش رسیده اند. دست ساز و پرطرفدار بودن این خودروهای فوق لوکس یکی از دلایل اصلی تاخیر در تحویل آنها به مشتریان عنوان شده است.

رولزرویس اسپکتر اولین خودروی الکتریکی شرکت رولزرویس است و در سگمنت خودش قرار دارد. به گفته سازنده، این رولزرویس یک “سدان سوپر کوپه فوق لوکس” است که از دو موتور چهار چرخ متحرک استفاده می کند و می تواند 577 اسب بخار یا 900 اسب بخار نیرو تولید کند. نیوتن یک گشتاور متر تهیه کنید.

اول برنده این ماشین حدود 418 کیلومتر با یک بار شارژ اعلام شد اما طی جلسه ای. رسانه ها مدیرعامل رولزرویس، Ay گفت که برد 500 کیلومتری برای مشتریانش بیش از اندازه کافی خواهد بود، در غیر این صورت باید تغییرات زیادی در هنگام طراحی Spectre اعمال شود. از این رو این شرکت بر روی بهبود آیرودینامیک این خودرو تمرکز کرد.

در این جلسه، مدیر عامل رولزرویس گفت: تقاضا برای اسپکتر تمام الکتریکی بیشتر از حد انتظار است، بنابراین مشتریانی که اکنون سفارش می دهند می توانند خودروی خود را در سال 2025 تحویل بگیرند. اولین محموله ها برای سه ماهه چهارم سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما این موارد ماشین ها متعلق به افرادی است که اولین بار سفارش داده اند.

انتظار بیش از یک سال، شاید حتی یک سال و نیم برای تهیه یک خودروی لوکس، غیرمعمول نیست، اما مشتریان از اینکه این سوپراسپرت دو سال دیگر به بازار می آید، خوشحال نخواهند شد. با این حال، این یکی از جاذبه های اصلی رولزرویس است. وسايل نقليه با دست درست می شود که ساخت آن زمان زیادی می برد.

رولزرویس معمولاً در 12 تا 15 ماه تحویل می‌شود، اما اسپکتر به وضوح یک مورد خاص است، ناگفته نماند که تمام سفارشی‌سازی‌ها و ویژگی‌های موجود برای خودرو کمی پیچیدگی تولید می‌افزاید و تحویل این خودرو را بیشتر به تأخیر می‌اندازد. فوق لوکس.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا