اخبار روز

هت تریک بارسلونا در لیگ قهرمانان زنان با شکست لیون

تیم بانوان بارسلونا با پیروزی 2 بر صفر مقابل لیون برای سومین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش “ورزش سه”، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های المپیک لیون و بارسلونا برگزار شد. این دو تیم در دهه گذشته و حداقل در هر فینال از سال 2016 یکی از نیروهای اصلی بازی های اروپایی بوده اند. یکی او از این دو تیم حضور داشت. در بازی امروز بالاخره این آبی اناری ها بودند که با گل های آیتانا بوماتی و الکسیا پوتیاس به مقام قهرمانی دست یافتند.

بارسلونا ممکن است بزرگ‌ترین تهدید لیون در اروپا باشد، اما تیم سونیا بمبستور می‌دانست که در دو دیدار گذشته تنها یک برنده داشته است و آن باشگاه فرانسوی بود.

بازی امروز که در ورزشگاه سن مامس برگزار شد با برتری بارسا بر توپ آغاز شد. پس از چند دقیقه، لیون ظاهر شد و برای چند لحظه توپ را در اختیار داشت. یکی شانس آنها شامل ضربه خطرناک رنارد نیز بود که از بالای تیرک دروازه به بیرون رفت.

بارسلونا حملاتی هم داشت و بازی متعادل به نظر می رسید. یکی یکی از خطرناک ترین موقعیت های آنها ضربه زیبای هانسن بود که با واکنش دروازه بان حریف مواجه شد.

در نهایت پس از یک ساعت بازی، بازی در حالی ادامه یافت که هر دو تیم به دنبال فرصتی برای گلزنی بودند تا اینکه در دقیقه 63 ضربه بوناماتی از زاویه نسبتاً کوتاهی منحرف شد و سپس به درون دروازه رفت و اولین گل بارسا را ​​به ثمر رساند.

هت تریک بارسلونا در لیگ قهرمانان زنان با شکست لیون

لیون در 30 دقیقه پایانی بازی تلاش کرد تا از شکست فرار کند و شانس قهرمانی خود را احیا کند اما این کار ناکام ماند و الکسیا پوتیاس در ثانیه های پایانی به گل رسید. تیر این یک آرامش برای بارسا بود.

سرانجام بارسلونا برای سومین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. آنها با کسب این جام در این فصل به یک چهارگانه ارزشمند نیز دست یافتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا