اخبار روز سینما

هاکان سابانچی در کنار هانده ارچل در جشنواره کن حاضر شد

« هانده ارچل » ، بازیگر محبوب ترکیه‌ای، این روزها با حضور در جدیدترین پروژه خود به همراه «بوراک دنیز» و همچنین رابطه عاشقانه‌اش با «هاکان سابانچی»، ثروتمند جوان ترکیه‌ای، حسابی در صدر اخبار قرار گرفته است.

«ارچل» و «سابانچی» که اوقات فراغت خود را به سفر و تفریح اختصاص می‌دهند، در آخرین سفر خود در جشنواره فیلم کن حضور یافتند و به روی فرش قرمز این رویداد مهم سینمایی حاضر شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عشق هانده ارچل و هاکان سابانچی در جشنواره کن

حضور این زوج در جشنواره فیلم کن 2024، حواشی زیادی به همراه داشت. به خصوص پس از انتشار اخباری مبنی بر مخالفت «آرزو صبانچی»، مادر «هاکان»، با این رابطه. «ارچل» در واکنش به این شایعات در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت:

هیچ مشکلی بین من و خانواده «هاکان» وجود ندارد و همه چیز بخوبی پیش می‌رود.

«هاکان سابانچی»، در اقدامی غیرمنتظره، عکسی عاشقانه از خود و «هانده» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مهر تأییدی بر این رابطه زد. این اولین‌باری است که «سابانچی» عکسی از خود و هانده را به طور علنی در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد و این موضوع نشان‌دهنده جدیت این رابطه و حمایت «هاکان» از دوست‌دخترش در برابر حواشی و شایعات است.

هانده ارچل

حضور این دو بازیگر محبوب ترکیه‌ای در جشنواره فیلم کن 2024 و انتشار عکس عاشقانه آن‌ها توسط «هاکان سابانچی»، بار دیگر توجه‌ها را به این زوج جنجالی جلب کرده است و به نظر می‌رسد این رابطه روز به روز جدی‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رابطه این دو هنرمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: MSN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا