اخبار روز سینما

هانده ارچل در مراسم FICCI Frames شرکت خواهد کرد

هانده ارچل ، بازیگر اهل ترکیه، به هند سفر کرده و در رویداد «فیکِی فریمز» به همراه «آیوشمان خورانا» و «خوشبو ساندار» شرکت کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Hindustantimes»، ارچل، ستاره تلویزیون ترکیه، در اولین سفر خود به هند گفت که همیشه به همه چیزهای هندی علاقه داشته است و دوست دارد در آینده با سوپراستارهای بالیوود، «عامر خان» و «روشن» همکاری کند. او روز پنجشنبه در مراسم «فیکِی فریمز» در بمبئی شرکت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


هانده در مراسم FICCI Frames شرکت خواهد کرد

«ارچل» با بازی در سریال‌هایی مانند عشق حرف حالیش نمی‌شه، دختران آفتاب و تو در خونه‌ام رو بزن به شهرت جهانی رسید. در تصویر، «آیوشمان خورانا»، بازیگر بالیوود در کنار او در رویداد «فیکی» دیده می‌شوند. این بازیگر 30 ساله گفت که شرکت در این رویداد برای او به منزله‌ی باز شدن دریچه‌ی جدیدی است.

از جوانی به یادگیری فرهنگ‌های مختلف علاقه‌مند بوده‌ام. به فرهنگ هند هم از قبل علاقه داشتم و می‌خواستم هند را ببینم. به یکی از دوستانم گفتم که می‌خواهم به هند بروم. دوست دارم مردم اینجا چطور به فرهنگشان پایبند هستند. دلم می‌خواست ساری سنتی بپوشم اما زمان زیادی اینجا نیستم.

هانده ارچل

این بازیگر بر این باور است که سرنوشتش بوده که روزی به هند بیاید. او از طریق مترجم گفت:

مدیر برنامه‌ام از من پرسید که آیا امسال می‌خواهم برای فیکی فریمز به هند بروم. من بلافاصله قبول کردم چون به فکر آمدن به اینجا بودم. احساس می‌کنم این یک برنامه‌ی جهانی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور رچل در مراسم FICCI Frames چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hindustantimes

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا