اخبار روز سینما

ژست عجیب نیکی کریمی در جشنواره دبی! / دست‌های نیکی کریمی کجاست؟ + عکس

نیکی کریمی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا است او در کنار بازیگری در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت دارد.

خبر ملت: نیکی کریمی یکی از ستاره های سینمای ایران است. نیکی کریمی در دهه هفتاد به شهرت رسید و همچنان توانست این شهرت را حفظ کند. نیکی کریمی در سال های اخیر علاوه بر بازیگری به کارگردانی و تهیه کنندگی نیز می پردازد. آخرین ساخته نیکی کریمی «آتابای» است که جوایز متعددی دریافت کرد. نیکی کریمی او اکنون 51 سال سن دارد.

سال ها از حضور نیکی کریمی در جشنواره دبی می گذرد اما هنوز هیچکس نفهمیده است که دستان خانم کریمی در این عکس کجاست!

لباس عجیب نیکی کریمی تصویری عجیب اما ماندگار خلق کرده است.

در روزهای اخیر این عکس باز هم در فضای مجازی دست به دست شد و هنوز جواب معمای این که نیکی کریمی دستانش را کجا پنهان کرده بود پیدا نشد!

ژست عجیب نیکی کریمی در جشنواره دبی! / دست‌های نیکی کریمی کجاست؟ + عکس

باورتان می شود نیکی کریمی 51 ساله است؟

نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناس سینما عکسی از خود منتشر کرد که او را با چهره ای جوان و شاداب نشان می دهد.

خانم کریمی 51 ساله ظاهراً در ترافیک گیر کرده است. وی نوشت: بعد از مدت ها سلام به همگی از ترافیک‌های بی پایان تهران.

این عکس در صفحه 4 میلیونی نیکی کریمی ده ها هزار لایک دارد.

photo_2023-05-15_20-00-19 (2)

نیکی کریمی بلوند

بسیاری از ما عکس‌هایی از زمان‌های قبل در زندگی‌مان داریم که نمی‌خواهیم کسی آن‌ها را ببیند و حتی ممکن است آن‌ها را از بین ببریم. اما سلبریتی ها توانایی چندانی در این کار ندارند و ممکن است پس از گذشت چندین سال دوباره عکس های قدیمی آنها در بین مردم دست به دست شود.

بسته به اینکه چه لباسی بپوشیم، این موضوع با توجه به عصر تکنولوژی عجیب نیست، اما احتمالاً به دلیل استایل یا ظاهر قبلی بازیگران، بحث ها و انتقادهایی را به همراه دارد. این روزها عکسی قدیمی از نیکی کریمی در فضای مجازی منتشر شده و توجه عموم را به رنگ موهای بلوند او جلب کرده است. خیلی ها معتقدند کریمی با این رنگ مو اصالت چهره اش را گرفته اما متفاوت و جذاب بود و خیلی های دیگر هم می گویند این رنگ مو اصلا به او نمی خورد.

SIxO9CHkn7zDژست عجیب نیکی کریمی در جشنواره دبی! / دست‌های نیکی کریمی کجاست؟ + عکسژست عجیب نیکی کریمی در جشنواره دبی! / دست‌های نیکی کریمی کجاست؟ + عکسژست عجیب نیکی کریمی در جشنواره دبی! / دست‌های نیکی کریمی کجاست؟ + عکس

انتقاد نیکی کریمی از بساز و بفروش در سینما

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان با سابقه سینما در گفت و گو با برنامه اینترنتی «مولن روژ» از وضعیت کنونی سینمای ایران و کیفیت فیلم هایی که اکران می شوند صحبت کرد.

نیکی کریمی درباره وضعیت کنونی سینمای ایران گفت: من اسم وضعیت امروز سینمای ایران را بساز و بفروش سینمایی می‌گذارم، یعنی حتی عوامل مختلف فیلم مانند بازیگران روی این ساخت و فروش سرمایه‌گذاری می‌کنند و حتی «سود» آن از ساختن یک برج در مناطق خوب بیشتر می شود! زیرا آن برج به تلاش بیشتر، پول بیشتر و زمان بیشتری نیاز دارد.”

وی ادامه داد: حالا با اتفاقی که افتاده روی یک فیلم سرمایه گذاری می کنند، دو سه ماه بعد خارج از برنامه اکران می کنند و چه سودی بیشتر از این می تواند داشته باشد، این باعث شده قسمت خلاقیت در سینما تعطیل شود”. زمانی در سینمای ما فیلم ها طبقه بندی می شد و فیلم های خوبی ساخته می شد که حرفی برای گفتن داشت و زمانی که فیلم هایی صرفا برای سرگرمی و کسب درآمد بودند درجه D و C می گرفتند و نمی توانستند در سینماهای خوب اکران شوند اما حالا که سیاست‌ها این‌طور برعکس شده، همه این فیلم‌ها بی‌کیفیت شدند».

این هنرمند درباره وضعیت مالی فیلم های معضل سینمای ایران گفت: در هر کشوری دولت باید از سینمای روشنفکری حمایت کند که همه ما مسئولیم، اینکه همه ما مسئول هستیم نه به نظرم یک عده خود را مسئول نمی‌دانند و به چیزهای دیگری در زندگی فکر می کنند که به نظرشان مهم‌تر است.”

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی در 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد اصالت نیکی به تفرش برمی گردد. از کودکی به بازیگری و فیلم علاقه زیادی داشت و در دوران دبستان در گروه های کوچک تئاتر اجرا می کرد. در سال ۱۳۶۸ جمشید حیدری او را برای فیلم وسوسه انتخاب کرد تا اولین تجربه نیکی کریمی رقم بخورد. وی سپس در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین رفت. کریمی را باید یکی از اولین ستاره های سینمای ایران پس از انقلاب دانست. کریمی در عرصه کارگردانی نیز فعالیت داشته است. در سال 1383 او توانست اولین فیلم بلند خود را با عنوان یک شب کارگردانی کند. این فیلم در جشنواره های مهم خارجی از جمله جشنواره کن خوش درخشید. او فیلم بعدی خود را به نام «چند روز بعد» در سال ۱۳۸۵ساخت و در آن بازی کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا