اخبار روز سینما

نیلوفر پشت صحنه طلاق بهبودی و دیگر شاخ های مجازی را فاش می کند

ویدئو پشت صحنه طلاق نیلوفر بهبودی فاش شد و بقیه شاخ های مجازی را به همراه بیوگرافی او ببینید و بخوانید. داستان در مورد چیست؟

پشت صحنه طلاق نیلوفر بهبودی فاش شد

ماجرای طلاق نیلوفر بهبودی و دیگر شاخ های مجازی از نگاه امین فردین روزنامه نگار ایرانی را در لینک زیر (فیلتر شکن را روشن کنید) ببینید.

ماجرای طلاق نیلوفر بهبودی و بقیه شاخ های مجازی

نیلوفر بهبودی پس از شروع رابطه عاشقانه با مردی به نام «سینا» در روز سیزدهم ازدواج کرد و رسما ازدواج کرد. آبان آنها در سال 2019 ازدواج کردند. اولین فرزند نیلوفر و سینا 25 خرداد 1400 پسری به نام «میکائیل» به دنیا آمد و خانم بهبودی اعلام کرد که حداقل سه فرزند می خواهد تا در سنین پیری او را مشغول کند.

بیوگرافی نیلوفر بهبودی و همسرش

بیوگرافی نیلوفر بهبودی و همسرش

نیلوفر بهبودی در 31 سالگی به دنیا آمد خرداد 1374 بندرعباس مدل و چهره نمایش مجازی. این فارغ التحصیل معماری که کار خود را با انتشار عکس های شخصی به ابعاد 178 سانتی متر آغاز کرد، بعدها وارد عرصه مدلینگ شد.

او ابتدا با انتشار عکس هایش در فیس بوک توجه ها را به خود جلب کرد و سپس به عنوان مدل لباس با استادان کوچک شال و مانتو شروع به کار کرد. خانم بهبودی بالاخره به دلیل تحرک فوق العاده اش در 18 سالگی بهمن 139 در سن 24 سالگی به همراه 7 مدل معروف توسط پلیس امنیت دستگیر شد. سایر اسامی دستگیر شده عبارتند از: «ملیکا زمانی»، «دانیا مقدم»، «شبنم مولوی»، «الناز گلرخ»، «حمید فدایی» و «الهام عرب».

این مدل زن در نهایت با قول عدم فعالیت و جریمه برای ادامه فعالیت های مدلینگ راهی ترکیه شد. او در کنار فعالیت های مدلینگ مدتی با دوبله فالوورهای زیادی جمع کرد و سپس به ایران بازگشت.

اخبار هنرمندان ترک:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا