اخبار روز

نیسان مورانو تحت تاثیر طراحی شاسی بلند آریا وارد بازار شده است!/ عکس

نیسان مورانو از سال 2002 به تولید خود ادامه داده و تا کنون سه نسل مختلف از این مدل معرفی شده است. نسل سوم مورانو از سال 2015 به بازار عرضه شده و به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای معرفی نسل جدید این خودرو فرا رسیده باشد.

مورانو از نظر بازاریابی، یکی از برندهای بزرگ و مهم شرکت نیسان در بازار جهانی محسوب می‌شود و همچنین به عنوان یکی از مدل‌های معروف و محبوب در بین مخاطبان ایرانی به شمار می‌رود. از سال 2015 به اکنون، مورانو به میزان بیش از 500 هزار دستگاه فقط در بازار آمریکا فروخته شده است.

نیسان مورانو از سال 2002 تاکنون در خط تولید به تولید می‌پردازد و در این مدت سه نسل مختلف از آن به بازار عرضه شده است. نسل سوم مورانو از سال 2015 وارد بازار شد و به طبع آن، این زمان به نظر می‌آید که زمان مناسبی برای معرفی نسل جدید این مدل خودرو باشد.

در ارتباط با این موضوع، منبع معتبری به نام Kolesa که به انتشار رندرهای مختلف خودروها در سطح جهانی مشهور است، به انتشار رندرهای جدیدی از نسل جدید مورانو پرداخته است.

نیسان مورانو تحت تاثیر طراحی شاسی بلند آریا وارد بازار شده است!/ عکس

همانطور که در تصاویر آشکار است، قسمت دماغه از طراحی شاسی بلند خودروی آریا نیسان تاثیر گرفته و ویژگی‌های شکلی آن در بخش جلوپنجره به وضوح قابل تشخیص است. همچنین، در ستون آخر، استفاده از حالت کوپه و طراحی چراغ‌های اصلی یکپارچه در قسمت عقب، همراه با جزئیات اسپرت در صفحه عقب، توجه انتقادی را به خود جلب می‌کند.

در مورد پیشرانه، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی ارائه داد، اما قطعاً نیسان نقشه‌های متعددی را در نظر دارد. مورانو فعلی با پیشنهاد تریمی جذاب مجهز به موتور 3.5 لیتری با 6 سیلندر و جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک 9 سرعته تپنده به بازار عرضه شده و سیستم تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال دارد.

ما باید منتظر ماند تا تصاویر رسمی مدل جدید مورانو منتشر شوند.

(+عکس)

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا