اخبار روز سینما

نگاهی به سریال های در حال تولید و آماده انتشار بر روی پلتفرم های شبکه خانگی در حال آماده سازی

در حال حاضر شبکه سرگرمی خانگی با سریال های «افعی تهران»، «جنگل آسفالت» و «آکازیون» و با پایان سریال «گناه فرشته» به کارگردانی مورد توجه مردم قرار گرفته است. حامد عنقا در پلتفرم Filmo، از هفته آینده با “Polo Norte” جایگزین خواهد شد. علاوه بر سریال هایی که این روزها شاهد انتشار آن ها هستیم، سریال هایی نیز در پلتفرم های مختلف تولید شده و یا مراحل مختلف تولید را پشت سر می گذارند و به زودی شاهد پخش آن ها در شبکه تلویزیونی داخلی خواهیم بود.

به گزارش ریمینو، تعداد سریال های تولید شده در شبکه برنامه سازی داخلی زیاد است اما زمان پخش بسیاری از آنها هنوز مشخص نشده است. در این مورد نگاهی می اندازیم به سریال هایی که قرار است روی پلتفرم های مختلف به نمایش درآیند. علاوه بر سریالی که در ادامه به آن می پردازیم، فصل دوم سریال «هفت» ساخته کیارش اسدی زاده نیز از جمله تولیداتی است که در آستانه اکران قرار دارند.

مصدومیت کار 3 محمدحسین مهدویان فیلیمو

جواد عزتی در نمایی از سریالزخم کاری»

پس از آن که «زخم کاری 2» به دلیل انحراف داستانی و کم رنگ شدن شخصیت مالک نتوانست انتظارات را برآورده کند، محمدحسین مهدویان «زخم کاری 3» را با محوریت شخصیت مالک و با بازی جواد عزتی روانه بازار کرد تا بار دیگر این سریال به اوج خود بازگردد. روز 21 فروردین اعلام شده است که «زخم 3» در حال حاضر مجوز گرفته است و به نظر می رسد به زودی روی پلتفرم فیلمو عرضه شود. فصل اول این سریال بر اساس نمایشنامه «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر ساخته شد و در فصل دوم مهدویان سعی کرد نمایشنامه «هملت» این نویسنده بزرگ را اقتباس کند. در فصل سوم، داستان بر اساس یکی یکی دیگر از آثار این نویسنده مشهور که به گفته خودشان «ریچارد سوم» است، توسط خودش ساخته شده است. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و… بازیگران اصلی این فصل زخم کاری هستند.

قطب شمال امین محمودی-یکتا فیلیمو

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها عمدتا در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارند.
نازنین بیاتی در نمایی از سریال «قطب شمال»

جمعه سی ام فروردین سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا به پایان رسید و از هفته آینده سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا جایگزین آن روی پلتفرم فیلمو می شود. این اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا است. وی پیش از این به عنوان دستیار مدیر پروژه کار می کرد. «قطب شمال» بر اساس فیلمنامه مشترک حامد فضلی و امین محمودی یکتا و اقتباسی از رمان معروف «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوما است. طبق اطلاعات منتشر شده از فیلم، زن و شوهری در آستانه ازدواج قربانی خیانت می شوند و مرد قبل از اینکه بتواند از مردی به نام سامان انتقام بگیرد به زندان می رود و می میرد. پسرش بزرگ می شود و پس از آشنایی با دختری تصمیم می گیرد انتقام پدرش را از سامان بگیرد و … این سریال به تهیه کنندگی علی اکبر تذریان و فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نگار فروزنده، نازنین بیاتی، عباس جمشیدی فر، شهرام قیدی، فرزاد ساخته شده است. حسنی و… بازیگران او هستند.

عزازل حسن فتحی نماوا

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها بیشتر در مراحل پایانی فیلمبرداری هستند.
پریناز ایزدیار در نمایی از سریال “عزیل”

«عزازیل» به کارگردانی حسن فتحی این روزها برای اکران روی پلتفرم نماوا در حال تصویربرداری است. این سریال ابتدا قرار بود به کارگردانی ابوالحسن داودی ساخته شود که پس از مدتی کارگردانی آن به حمیدرضا قربانی منتقل شد و در این جابجایی ها برخی بازیگران تغییر کردند. بعداً اعلام شد که کارگردان دوباره تغییر کرده و ساخت سریال به حسن فتحی سپرده شده است. در حال حاضر نام پریناز ایزدیار، پیمان معادی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان به عنوان بازیگران پایانی سریال اعلام شده است. حسن فتحی بعد از دو سریال تاریخی «شهرزاد» و «جیران» و ساخت فیلم تاریخی «مست عشق»، سریال جدیدش را در عصر خودمان روایت می کند و از شنیده های ما یک اثر پلیسی است. زمان پایان تولید و عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

بدون احساسات | کمال تبریزی inet

کمال تبریزی که چندی پیش به دلیل پخش سریال «سرزمین مادری» در کانون توجه قرار گرفت و به دلیل کیفیت بالای فصل اول این سریال با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، به تازگی تولید سریالی را برای پلتفرم جدید اینت آغاز کرده است. این سریال بر اساس فیلمنامه امیرعباس پیام و تهیه کنندگی محمدصادق میرکریمی ساخته شده است. حضور رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار و حامد بهداد از جمله بازیگرانی هستند که در این ساخته کمال تبریزی حضور دارند. تایید شده است. این کارگردان سرشناس اولین بار در اوایل دهه 90 سریال طنز «ادیوتا» را برای شبکه سراسری ساخت اما در این زمینه موفقیتی کسب نکرد. بعد از آن دیگر سریالی انجام نداد تا اینکه بالاخره بعد از ده سال «سرزمین مادری» از زیر مجموعه خارج شد و پخش شد. باید دید «بی عطاف» چه جایگاهی در کارنامه تبریزی خواهد داشت.

ساسون | نرگس آبیار نماوا

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها عمدتا در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارند.
بهنوش طباطبایی و میلاد کیمرام در نمایی از سریال سوشون

مراحل تولید سریال سوشون ساخته نرگس آبیار نیز به پایان رسیده و آماده انتشار روی پلت فرم نماوا است. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، به صورت بین المللی منتشر می شود و در عین حال حق پخش آن برای پلتفرم های خارجی نیز داده می شود. نرگس آبیار این سریال را با نگاهی به رمان جاودانه سیمین دانشور تصویربرداری کرده است. «سوشون» به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و بازیگرانی چون بهنوش طباطباییمیلاد کیمرام، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه و آزاده صمدی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. «سوشون» اولین تجربه کارگردانی نرگس آبیار در عرصه سریال سازی است که در سه فصل ده قسمتی منتشر می شود.

در پایان شب آیدا پناهنده شبکه فیلم است

آیدا پهننده پس از ساخت فیلم های موفقی چون «ناهید»، «اسرافیل» و «تی تی» اخیراً مینی سریال «در انتهای شب» را به عنوان اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی برای پلتفرم فیلم نت ساخته است. این سریال 9 قسمتی که پیش از این «مهابوبا شب» نام داشت بر اساس فیلمنامه مشترک آیدا پهننده و ارسلان امیری تولید شده است. اواخر سال گذشته پوستر این سریال منتشر شد اما زمان دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست. پارسا پیروزفر پس از همکاری با پهننده در فیلم «تی تی» نقش اول این سریال را بازی می کند. او در این سریال به همراه هدا زین العابدین در نقش های اصلی ظاهر شده است. هنوز اسامی دیگر بازیگران این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است.

بلیط یک طرفه پوریا حیدری نماوا

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها عمدتا در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارند.
علی شادمان در نمایی از سریال «بلیط یک طرفه»

«بلیط یک طرفه» به کارگردانی پوریا حیدری یک سریال پلیسی مرموز است که ماجراهای آن در ترکیه روایت می شود. علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، امین شیرباف و چند بازیگر از ترکیه، لبنان و آمریکا از جمله پاتک کایا و کیدا رمضان در آن به ایفای نقش پرداختند. پیش از این قرار بود پیمان معادی در این سریال بازی کند که به دلیل حضور در سریال «عفی تهران» از این پروژه انصراف داد. این سریال در 20 قسمت تولید شده و احتمالا بر روی پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. علی شادمان پیش از این در دو سریال «یاقی» و «می خواهم زنده بمانم» در شبکه نمایش خانگی به موفقیت های بزرگی دست یافته بود.

بازنده امین حسین پور فیلیمو

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها عمدتا در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارند.
صابر ابر به همراه علیرضا کمالی و امین حسن پور (کارگردان) سر صحنه سریال «بازنده»

امین حسین پور که سریال کوتاه «درمانگر» را در سال 1401 به عنوان تجربه ای جدید برای پلتفرم فیلمو ساخت، سال گذشته برای دومین بار تصمیم گرفت تجربه جدیدی را آغاز کند. «بازنده» یک سریال جنایی و معمایی است که محوریت آن شخصیتی به نام کارآگاه کیانی است که درگیر پرونده ای پیچیده می شود و رازهای بزرگ یک خانواده را فاش می کند. علیرضا کمالی نقش کارآگاه کیایی را بر عهده داشت و به جز او صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاودنیا، پیمان قاسم خانی و… نیز در این سریال بازی کرده اند. «بازنده» به تهیه کنندگی احسان ظلی پور روی پلتفرم فیلمو عرضه می شود اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

پوکر رضا دادویی

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی در مرحله تصویربرداری قرار دارد و هنوز زمان دقیق پخش آن مشخص نشده است. در این سریال شهاب حسینی و امین حیایی برای اولین بار با هم هستند. بازیگرانی که دو سه دهه سابقه کار در سینما و تلویزیون دارند اما تا به حال با هم بازی نکرده اند. علاوه بر این دو بازیگر نیکی کریمی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان نیز به ایفای نقش پرداخته اند. شهاب حسینی و نیکی کریمی پیش از این در فیلم های «پاسخ پنجم» و «سوت پایان» و همچنین سریال «سرزمین مادری» همبازی بودند و نیکی کریمی و امین حیایی نیز تجربه همکاری در «شام عروسی» را داشتند. “زنان فرشته اند” و “آقازاده”.

مادرخوانده امیر پورکیان در حال بازی

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها عمدتا در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارند.
بهاره کیان افشار در نمایی از سریال مادرخوانده

امیر پورکیان که چند سال پیش سریال «ممنوعه» را برای شبکه داخلی تولید کرد، مدتی است که ساخت سریال جدید «مادرخوانده» را آغاز کرده است. آناهیتا درگاهی بازیگر نقش اول این سریال است و بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی و… بازیگرانی هستند که در «مادرخوانده» ایفای نقش کردند. در خلاصه داستان «مادرخوانده» آمده است که دوران قدرت پدرخوانده ها گذشته و حالا نوبت به مادرخوانده ها رسیده است. این مجموعه بر روی پلتفرم جدید «پلی» عرضه خواهد شد.

بی تو میمیرم عباس مرادیانو بازی کن

12 سریال برای پلتفرم های مختلف در شبکه خانگی در حال انتشار است که این سریال ها عمدتا در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارند.
مهران غفوریان در نمایی از سریال “بی تو میمیرم”

«بی تو میمیرم» به کارگردانی عباس مرادیان یکی یکی از سریال های پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که علاوه بر ایران در ارمنستان، گرجستان و ترکیه فیلمبرداری شده است. سریالی عاشقانه و مرموز است که در برخی جاها به مسائل امنیتی و اطلاعاتی مربوط می شود. رضا کیانیان، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی نیا، الیاس یالچینتاش، مهران غفوریان، امیرمهدی جوهله، یکتا ناصر، شقایق دهقان، علی اوجی، ثریا قاسمی، فریبا نادری، آشا محرابی، شاهین تسلیمی، رضا روگیری و رضا روگیر آن بازی دارد. تولید این سریال به پایان رسیده است، اما مشخص نیست چه زمانی برای اولین بار پخش خواهد شد. «بی تو میمیرم» نیز در پلتفرم «پلی» منتشر خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا