اخبار روز سینما

زیبایی عجیب نغمه بازیگر رهایم کن/ استایل‌ آزاده صمدی در مراسم‌ ‌ها زبان زد رسانه‌ها شد!

آزاده صمدی که از بازیگران مشهور و جذاب ایران است در دنیای تصویر و مد حضوری حرفه ای دارد. این بازیگر که به تازگی با بازی در سریال رهایم کن سوژه رسانه ها است، حضوری فعال او با استایلی شیک همه را مجذوب خود کرده است.

به گزارش پی ام آپ، آزاده همیشه در موقعیت های مختلف با سبکی ظاهر می شود که هرچند گاهی مورد انتقاد قرار می گیرد، اما فکر شده است. در این مقاله می خواهیم در مورد استایل او صحبت کنیم.

نگاهی به استایل جسورانه و خاص بازیگر زن ایرانی

استفاده از مدل های خاص

با نگاهی به استایل آزاده صمدی متوجه می شویم که او دوست دارد لباس خاصی بپوشد. او از آن دست بازیگرانی است که از داشتن سبک های نامتعارف نمی ترسد و در عوض به نظر می رسد از بودن در کانون توجه و جلب توجه عکاسان لذت می برد.

این ویژگی بخش مهمی از شخصیت افرادی است که در دنیای شهرت هستند. صمدی اغلب مدل هایی را امتحان می کند که طراحی خاصی دارند.

نگاهی به استایل جسورانه و خاص بازیگر زن ایرانی
علاقه به استایل های زیبای رنگی

پیش از این از تمایل آزاده صمدی به اختصاصی بودن صحبت کرده بودیم. این ویژگی در قالب میل به استفاده از سبک های خاص و باشکوه خود را نشان می دهد.

صمدی بیشتر از هر کسی از متفاوت بودن با همه و جلب توجه دیگران قدردانی می کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات با سبک هایی دیده می شود که شامل عناصر پر زرق و برق است.

آزاده صمدی زمانی شیک است و زمانی وحشتناک.

در تصویر بالا او را می بینید که یک کت خزدار با آستین های طرح دار پوشیده است. چکمه های بلند و طوسی هماهنگی چشمگیری با سایر قسمت های زرد و خاکستری دارند.

مدل های بستن شال و کیف نیز برای استایل مناسب هستند. البته شاید بهتر بود زیر مانتو از رنگ دیگری استفاده می شد. به عنوان مثال، انتخاب یک خاکستری پر رنگ گزینه بهتری به نظر می رسد.

با انتخاب خاکستری تیره، قوام رنگ بیشتر سبک حفظ شد. صرف نظر از این، مجموعه انتخاب بدی نیست و امتیاز خوبی می گیرد.

نگاهی به استایل جسورانه و خاص بازیگر زن ایرانی
تست تیپ های مختلف

برخی از افراد دوست دارند انواع مختلفی را امتحان کنند و از تنوع دنیای مد برای ایجاد حالات مختلف در استایل خود استفاده کنند.

صمدی یکی از این افراد است. او دوست دارد برای شرکت در موقعیت های مختلف از مدل ها و طرح های مختلف در لباس هایش استفاده کند.

آزاده صمدی زمانی شیک است و زمانی وحشتناک.

در تصویر بالا او با شلواری با طراحی بسیار عجیب دیده می شود. این شلوار نه مناسب است و نه تناسب خوبی در پاها دارد.

علاقه مندان به تنوع نیز باید در نظر داشته باشند که فقط به دلیل متفاوت بودن روی هیچ مدل خاص و عجیبی شرط بندی نکنند.

نظر شما در مورد این شلوار چیست؟ البته که اگر این شلوار صاف و ساده بود، این مدل نمره خیلی بهتری می گرفت.

نگاهی به استایل جسورانه و خاص بازیگر زن ایرانی
تمایل به مشکی

مشکی رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد است. بسیاری از افراد دوست دارند این رنگ را بپوشند تا استایل خود را لاغرتر و زیباتر نشان دهند.

برخی افراد فقط به خاطر میل قلبی خود به سراغ آن رنگ می روند. به نظر می رسد آزاده به دلیل تناسب اندامش در دسته دوم قرار می گیرد و برای لاغر به نظر رسیدن نیازی به ترفند ندارد. او تیپ های تک رنگ مشکی را دوست دارد و اغلب با این تیپ دیده می شود.

آزاده صمدی زمانی شیک است و زمانی وحشتناک.

تک رنگ به سبکی اطلاق می شود که در آن تمام قسمت های آن یک رنگ انتخاب می شوند. در تصویر بالا، ما یک ظاهر تک رنگ جذاب را در مشکی می بینیم که با یک گوشواره بزرگ تکمیل و تزئین شده است.

آزاده صمدی زمانی شیک است و زمانی وحشتناک.
آرایش تیره

برای اینکه چهره شما زیباتر از همیشه به نظر برسد، باید بدانید چه گزینه هایی برای آرایش شما بهترین هستند. یعنی علاوه بر بحث سلیقه، توجه به هماهنگی نوع آرایش با پوست و قسمت های صورت نیز مهم است. صمدی بیشتر اوقات سراغ آرایش تیره می رود. از سایه های دودی و رژلب های بنفش تیره استفاده کنید.

نگاهی به استایل جسورانه و خاص بازیگر زن ایرانی

این رنگ و انتخاب احتمالاً ترجیح شخصی شماست، اما باید به تناسب رنگ ها نیز توجه کنید. شاید گاهی اوقات استفاده از رنگ های روشن تر باعث بازتر به نظر رسیدن چهره شود.

صورت صمدی کوچک اما با ویژگی های ظریف است. با انتخاب رنگ‌های شاداب‌تر و روشن‌تر می‌توانید چهره‌ای پهن‌تر داشته باشید.

از آنجایی که پیشانی شما خیلی بلند نیست، باید به سراغ مدل مویی بروید که پیشانی شما را کمی بلندتر نشان دهد. فرق وسط ایده خوبی است و اغلب آن را با این مدل مو می بینیم.

آزاده صمدی زمانی شیک است و زمانی وحشتناک.

انواع و سبک های ترکیبی

تلفیق استایل اسپرت و رسمی را در استایل آزاده صمدی می توان دید. او دوست دارد بخشی از استایل خود را با المان های ورزشی و بخشی را با لباس ها و اکسسوری های رسمی تکمیل کند.

این تم سبکی را ایجاد می کند که به نام گاه به گاه هوشمند شناخته می شود. یعنی به دنبال استایلی هستیم که هم راحتی تیپ های اسپرت را داشته باشد و هم المان های استایل رسمی را داشته باشد و هم برای موقعیت های رسمی مناسب باشد.

در تصویر بالا کت اسپرت به تن دارد اما کیف رسمی به دست دارد. آرایش صورت و مو نیز برای شرکت در یک موقعیت رسمی مناسب است. آیا این سبک گاه به گاه هوشمند را دوست دارید؟

آخرین کلمه

با مروری بر استایل آزاده صمدی به این نتیجه می رسیم که او شخصیت بسیار متنوعی دارد و ترسی از ابراز علاقه و خواسته هایش در استایل و ظاهرش ندارد.

از عناصری استفاده کنید که توجه همه را به خود جلب کند. او طرفدار لباس های معمولی نیست و این یعنی می خواهد استایلی تکان دهنده روی آرایش مو و صورتش آماده کند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا