اخبار روز

نکونام با دستان خالی شاهکار ساخت اما عده ای دوست داشتند استقلال قهرمان نشود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای برخی افراد بهتر است کار خود را انجام دهند و در کار باشگاه دیگری دخالت نکنند و اظهار نظر نکنند.

بهزاد غلامپور در گفت وگو با تسنیم درباره قطع بازی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: موقعیت های خوبی برای گلزنی و یکی از توپ های خود داشتیم. تیر گل زده شد و پنالتی ما 100 درصد گرفته نشد. از هواداران استقلال عذرخواهی می کنیم چون قطعا باید برنده می شدیم اما اگر داور پنالتی ما را می گرفت وضعیت ما بهتر بود. از داوران می خواهیم در همه بازی ها چه استقلال و چه پرسپولیس منصفانه سوت بزنند. انتظار داریم در دو هفته پایانی لیگ نظارت دقیقی از سوی داوران انجام شود تا حق تیم به خصوص استقلال ضایع نشود.

وی در خصوص انتقادات به نتیجه استقلال مقابل نساجی تصریح کرد: از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و این مشکلات از زمین و آسمان بر سر استقلال بارید. شاهکار جواد نکونام این بود که تا اینجای فصل 61 امتیاز داریم و همچنان برای قهرمانی ناامید نیستیم. کادر فنی و نکونام خیلی زحمت می کشند و از شش صبح تا عصر کار می کنند. آنها هر کاری کردند تا استقلال قهرمان نشود. اتفاقات عجیبی در باشگاه رخ داد و مشکلات زیادی وجود داشت که حل نشد. اگر مدیریت زمان با ما همکاری می کرد قطعا به نتایج بهتری می رسیدیم اما همکاری ندیده ایم.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هر چه جلوتر می رفتیم شرایط کار سخت تر می شد اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم به نتایج رویایی برسیم. باز هم می گویم نکونام با دستان خالی خود شاهکاری خلق کرد و بازیکنان با تعصب و غیرت خود سنگ تمام گذاشتند. متاسفانه مصدومان زیادی داشتیم و بازیکنان کلیدی مانند کوین یاماگا و مهدی مهدی پور را از دست دادیم.

غلامپور به صحبت های فرشید سمیعی مدیر باشگاه استقلال درباره عملکرد علی خسروی از اعضای کمیته داوران قبل از بازی نساجی و استقلال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: داور بازنشسته نباید اینقدر حرف بزند تا جلب توجه کند. هیچ جای دنیا نیست که یک داور بازنشسته بگوید که مثلاً طرفدار رئال مادرید یا بارسلونا است. این آقا باید بشینه تو خونه ظرف بشوره! هرکس باید کار خودش را بکند و در کار باشگاه دیگری دخالت نکند. حالا که کمیته اخلاق او را رد صلاحیت کرده است، همه چیز برای همه روشن است و بهتر است وارد حوزه های دیگر هم شویم. اگر فوتبال ما پاک است همه باید در پاکیزه شدن آن سهیم باشند اما اگر ناخالصی هایی وجود دارد باید از این گل و لای زدوده شود.

وی با بیان اینکه زمان مشخص خواهد شد، افزود: استقلال سرکوب می شود و تنها می ماند. استقلال فقط هواداران خود را دارد و همه چه خودی و چه غیرخودی در این تیم بد هستند. ظلمی که در حق استقلال شد در حق هیچ باشگاه دیگری در ایران نشد. امسال داغون بودیم اما در این شرایط کادر فنی و بازیکنان ایستادند تا تیم را به هدف واقعی و پاکش برسانند. از هواداران می خواهیم به ورزشگاه بیایند و از گل گهر سیرجان حمایت کنند. بدانند ما تا آخرین لحظه برای کسب قهرمانی ناب خواهیم جنگید. حتی اگر قهرمان نشدیم تا اینجای کار رسیدیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا