اخبار ورزشی

نوشاد عالمیان در جمع 32 تنیسور برتر جهان

به گزارش پی ام آپ، در مرحله 1/64 مسابقات انفرادی قهرمانی جهان در یک بازی حساس و تاثیرگذار، نوشاد عالمیان به مصاف هم رفت. جاناتان رشد او با نتیجه 4 بر 3 دانمارک را در رده 53 جهان شکست داد و به جمع 32 بازیکن برتر جهان رسید.

دانش پژوهان در بازی ابتدا روی قدرت 11-5 پیروز شد. که در بازی بازی دوم بسیار نزدیک و تاثیرگذار بود تا اینکه عالمیان توانست 11 بر 9 حریف دانمارکی را شکست دهد. زیر و داخل بازی در بازی سوم باز هم مساوی شد اما این بار حریف سرشناس دانمارکی نتیجه را به سود خود پایان داد و 11 بر 9 پیروز شد. بازی تبدیل شود. بازی چهارم این بازی برابر با سوم است. بازی پیش از این بسیار حساس و نفس نفس می زد اما نوشاد عالمیان با نتیجه ماراتن 15:13 از هوش و تکنیک خود استفاده کرد. بازی چهارمی را برد.

که در بازی پنجمین این بازی جاناتان او بسیار قدرتمند ظاهر شد و توانست 11 بر 3 مقابل نوشاد عالمیان پیروز شود. و بازی را 3-2 کنید. که در بازی در ششم باز هم بازیکن قدرتمند دانمارکی ظاهر شد و نتیجه را 11 بر 4 واگذار کرد.

بازی برنده قاطع هفتم و نهایی و این مسابقه حساس و تاثیرگذار با سرویس های ویرانگر نوشاد عالمیان و نبوغ تمام نشدنی پینگ مشخص شد. سوت زدن ایران با نتیجه 11 بر 9 پیروز شد بازی و با نتیجه 4 بر 3 برنده این دیدار شد.

در مرحله نهایی 1/32 و قرار گرفتن در جمع 16 بازیکن برتر جهان، فردا (چهارشنبه) نوشاد عالمیان در رده 55 جهان با اندرو جذاب او با رنکینگ جهانی 180 به مصاف دانمارک خواهد رفت.

هدایت تیم ملی تنیس روی میز کشورمان بر عهده جمیل لطف الله نسبی است.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان از 30 می تا 7 ژوئن در دوربان آفریقای جنوبی برگزار می شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا