اخبار روز سینما

نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid منتشر شد !

فیلم Beau Is Afraid، از مهم‌ترین آثار سال 2023 می‌باشد که آری آستر کارگردانی آن را بر عهدرد دارا بر عهدده دا. نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid منتشر شد.

پس از اینکه فیلم Beau Is Afraid برای منتقدان چند سایت معتبر به نمایش درآمد و آنها این فیلم را تماشا کردند، چنخبای پ دی نمرات فیلم Beau Is Afraid که از تمامی سایت‌ها به انتشار رسید، نمرات فیلم سینمایی Beau Is Afraid را دیدیم.

این فیلم از کارگردانی به اسم آری استر دو فیلم در همین سبک است یکی از مهم‌ترین فیلم‌های روانشناختی امسال به شماره می‌آید که نمرات بیو میترسد ، نوید از یک فیلم عالی را به آن می دهد.

نمرات اولیه فیلم Beau Is Afraid

Beau is Afraid، یکناک کمدی سیاه، سوررئالیستی آمریکایی به کارگردانی و تهیه‌کننده‌های مشترک آستر است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این واکین فینیکس در نقش بیو واسرمن، آرام، اما پارانویا بازی می‌کند که تشییع جنازه مادرش یک اودیسه را به زادگاهش آغاز می‌کند، که در طول راه با بزرگترین ترس‌هایش ترس‌هایش روبرو می‌شود.

این فیلم شامل یک گروه بازیگری است که شامل لوپون، ناتان لین، امی رایان کایلی راجرز، پارکر، استیون مک هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل مایکل گاندولفینی، زوئی زوئی لیستر جونز جونز و ریچارد. Beau Is Afraid توسط A24 تولید و توزیع شد و قرار است در 21 آوریل 2023 اکران شود.

نمرات فیلم سینمایی Beau Is Afraid

در ادامه می‌توانید نمرات فیلم Beau Is Afraid را ببینید:

  • گوجه فرنگی پوسیده: 71 درصد
  • متاکریتیک: 74
  • IGN: 90
  • IndieWire: 83
  • بسته بندی: 90
  • هالیوود ریپورتر: 80
  • گاردین: 40
  • تلگراف: 40
نمرات بیو میترسد

Beau is Afraid قرار است در ایالات متحده توسط a24 در تاریخ 21 آوریل 2023، نسبت به برنامه آن در سال 2022 به نمایش درآید. این فیلم اولین خود را با یک پرسش و پاسخ اما استون در سینمای درفت آلامو در بروکلین، نیویورک عنوان بخشی از یک رویداد روز اول آوریل انجام داد، زیرا مخاطبان حاضر در ابتدا کارگردانی از کارگردانی کارگردانی بود که کارگردانی کارگردانی کرد. .

فیلم، Midsommar . [20] قرار است یک زودتر در 14 آوریل در qax، پیش از اکران در منتخب منتخب آمریکای شمالی در 21 آوریل، در لس‌آنجلس و نیویورک نیویورک منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا