اخبار روز

نقره داغ یک قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچی کود شیمیایی در فصل بهار به دلیل عدم ارائه مدارک قانونی به یک میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی زندان دولتی همدان، مرضیه یونسی گفت: پرونده قاچاق 3 هزار و 195 کیلوگرم کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و 650 میلیون ریال توسط شعبه اول شهرستان بهار بررسی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از تحقیقات به دلیل عدم ارائه مستندات قانونی، ضمن احراز اتهام قاچاق کالا، متهم را علاوه بر ضبط کود مصنوعی مکشوفه به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر کشف یک محموله کود شیمیایی از انبار، پرونده این تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

یونسی یادآور شد: اتحادیه های متخلف استان در سال گذشته به مبلغ 44.617 میلیارد و 230 میلیون ریال جریمه شدند.

وی تعداد پرونده های تشکیل شده در این ستاد در سال گذشته را 14 هزار و 450 پرونده عنوان کرد و گفت: در این مدت 14 هزار و 460 رأی صادر شده است.

مدیر کل زندانهای استان همدان ادامه داد: عدم احتساب قیمت در 3 هزار و 282 فقره، گران فروشی در 2 هزار و 379 مورد، کلاهبرداری و کم فروشی در هزار و 875 مورد و عدم اجرای احکام صنفی در هزار و 439 مورد است. تخلفات اصلی

یونسی خاطرنشان کرد: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و 329 مورد، عدم رعایت بهداشت با هزار و 188 مورد و قاچاق کالا و ارز با 1.53 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا