سبک زندگی

نصب آلاچیق و هزینه آن

بهترین ها: داشتن یک حیاط یا باغ کوچک می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اینکه بتوانید ساعت ها در فضای سبز دلنشین حیاطتان قدم بزنید و در میان بوی برگ و علف هوای تازه نفس بکشید، می تواند خستگی را از شلوغی زندگی دور کند. با طراحی فضای سبز هوشمندانه و مناسب می توان این موضوع را بیش از پیش بهبود بخشید.

به طور کلی برای اینکه بتوانید فضای سبز باغ یا حیاط خود را طراحی کنید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست که هر کدام به نوبه خود می توانند امکانات فضای سبز شما را بهبود بخشند و راحتی و زیبایی بیشتری به فضای سبز بیافزایند. فضا. ببخشید به همین دلیل است که آبنما، باربیکیو، تاب، آلاچیق و غیره وسایل پرکاربرد در طراحی فضای سبز هستند. در این مقاله تصمیم داریم به موضوع نصب آلاچیق و هزینه آن بپردازیم و شما را با این موضوع آشنا کنیم.

برای مشاوره هم اکنون با چکاد بام تماس بگیرید.

انواع آلاچیق

آلاچیق ها خانه های نسبتا کوچکی هستند که می توان از آنها در طراحی حیاط، باغ، روف گاردن یا هر فضای سبز دیگری استفاده کرد. استفاده از آلاچیق ها می تواند محیطی کاربردی و دنج تری را در فضای سبز شما ایجاد کند. این فضا بسته به شرایط آب و هوایی مانند باران، برف و … محیطی امن را برای شما فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که با خیالی آسوده از فضای سبز منزل خود لذت ببرید.

به طور کلی باید بگوییم که آلاچیق ها انواع مختلفی دارند که بسته به جنس، طرح، هزینه و … متفاوت خواهند بود.معمولا متریال های مورد استفاده در آلاچیق ها شامل شیشه، فلز، چوب و … می باشد، اما متداول ترین و بهترین آنها آلاچیق های چوبی هستند. آلاچیق های چوبی نیز به انواع و دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

این نوع چوب در طراحی آلاچیق ها قیمت و وزن کمی دارد و می تواند با محیط همگام باشد.


  • چوب توسکا

این نوع چوب ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل برای بسیاری از افراد گزینه ایده آلی محسوب می شود.

نصب Gazebo و هزینه آن

نمونه های اجرا شده را از صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

من سیگار می کشم

نصب Gazebo و هزینه آن

ماندگاری بالای چوب کاج در کنار زیبایی آن، آلاچیق های چوبی ساخته شده از درختان کاج را بسیار محبوب کرده است.

آلاچیق ها علاوه بر جنس، از نظر طراحی و ظاهر نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای مثال آلاچیق هایی با طرح ژاپنی ظاهر متفاوتی دارند و معمولا از چوب سرو و توسکا ساخته می شوند. این نوع آلاچیق ها اغلب کمیاب هستند و چندان محبوب نیستند. نوع دیگری از آلاچیق ها نمونه هایی با سقف شیروانی هستند. در ساخت سقف این نوع آلاچیق ها اغلب از مصالحی مانند خشت، چوب، آجر، بتن و … استفاده می شود که پرطرفدارترین آنها هستند. نمونه بعدی از آلاچیق ها آنهایی هستند که دارای قطب های افقی هستند. در طراحی این مدل آلاچیق از میله های چوبی استفاده شده است که علاوه بر زیبایی می تواند در افزایش استحکام آلاچیق نیز بسیار موثر باشد.

نصب Gazebo و هزینه آن

شما می توانید سبک دکوراسیون خود را در آلاچیق مورد نظر خود پیاده کنید و طرحی زیبا در آن ارائه دهید. توصیه ما این است که آلاچیق خود را با توجه به فضایی که در حیاط یا باغ خود دارید انتخاب کنید. شما می توانید با توجه به ابعاد فضای سبز خود به سراغ اشکال مختلف مربع، دایره، مجلل، محصور و … بروید.

نصب آلاچیق

به طور کلی باید بگوییم که آلاچیق ها به دو صورت کلی نصب می شوند. اگر تصمیم به پیاده سازی طرح سفارشی در آلاچیق خود دارید یا از ابعاد غیر استاندارد و غیر آماده استفاده می کنید، طبیعی است که نصب آلاچیق روند بسیار متفاوتی را طی خواهد کرد.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند با نصب آلاچیق های سفارشی به کمک شیشه سکوریت، امنیت آلاچیق های خود را افزایش دهند. این موضوع می تواند از ورود رطوبت و سرما به داخل آلاچیق در فصول سرد سال جلوگیری کند. علاوه بر این، قرار دادن پنکه، بخاری و … نیز از دیگر مواردی است که اغلب در نصب آلاچیق های سفارشی مورد توجه قرار می گیرد. در مورد نصب آلاچیق های پیش ساخته روش کاملا متفاوتی دارند. این نوع آلاچیق ها فضای دائمی ندارند و در مدت زمان بسیار کوتاهی ساخته می شوند.

هزینه گازبو

با توجه به نوسانات قیمتی که امروز بازار را تحت تاثیر قرار داده است، نمی توان هزینه مشخصی را برای نصب آلاچیق ها پیشنهاد داد. با این حال، اگر بخواهیم یک محدوده قیمت کلی برای آلاچیق ها را پیشنهاد کنیم، می توان به بازه 3 میلیون تومان تا بیش از 40 میلیون تومان اشاره کرد.

طبیعی است که هزینه آلاچیق و هزینه نصب آلاچیق به مسائل مختلفی از جمله اندازه آلاچیق، نوع و جنس، کیفیت مواد مصرفی، نوع طراحی آلاچیق، مبلمان موجود در آلاچیق بستگی دارد. آلاچیق، نوع سقف انتخابی و … به همین دلیل تغییر هر یک از این موارد می تواند هزینه نصب و طراحی آلاچیق را کاهش یا افزایش دهد.

نصب Gazebo و هزینه آن

نکته دیگری که در مورد هزینه آلاچیق می توان به آن اشاره کرد این است که استفاده از دیوارهای آکاردئونی قابل جابجایی می تواند تاثیر زیادی در هزینه آلاچیق شما داشته باشد. این نوع آلاچیق ها به دلیل استفاده از ستون های بیشتر قیمت بیشتری خواهند داشت. طبیعی است که محل قرارگیری آلاچیق می تواند تاثیر بسزایی در قیمت آلاچیق داشته باشد.

شرکت چکاد بام

شرکت چکاد بام این افتخار را دارد که با اخذ گواهینامه های صلاحیت دولتی برای اولین بار در ایران ایده پردازی، طراحی و اجرا کند. چکاد بام بام سبزی است که با استفاده از اجزای مدولار طراحی شده است که می تواند در فضاهای بلااستفاده ساختمان مانند پشت بام ها همگام با تکنولوژی روز و هماهنگ با ارزش های زیبایی شناختی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان استفاده شود. ایجاد حیات در شهر و پایدار ساختن محیط زیست، بهبود سلامت روحی و جسمی ساکنان و افزایش کیفیت زندگی.

اقلام قابل حمل و ماژولار چکاد بام بر اساس استانداردهای ایالات متحده طراحی شده و با متریال داخلی تولید می شود که امکان اجرا و نصب سریع، طرح بندی و تغییر الگوی متنوع را حتی پس از اجرا و نصب فراهم می کند. این اقلام دارای یک سال گارانتی می باشند.

نصب Gazebo و هزینه آن

برای مشاوره همین الان تماس بگیرید

نصب Gazebo و هزینه آننصب Gazebo و هزینه آن

نمونه های اجرا شده را از صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

من سیگار می کشم

نصب Gazebo و هزینه آننصب Gazebo و هزینه آن

چکادبام دات کام

منبع:برترینه

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا