اخبار روز سینما

نسخه آمریکایی اسکوئید گیم توسط نتفلیکس و با همکاری دیوید فینچر ساخته می شود

ما سعی کردیم در مقاله نسخه آمریکایی اسکوئید گیم توسط نتفلیکس و با همکاری دیوید فینچر ساخته می شود
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نسخه آمریکایی اسکوئید گیم توسط شبکه استریم ویدئو نتفلیکس و با همکاری دیوید فینچر ساخته خواهد شد. آیا نسخه آمریکایی بازی مرکب موفقیت نسخه کره ای را تکرار می کند؟

شبکه استریم ویدئو مشهور نتفلیکیس قصد دارد با کمک دیوید فینچر، نسخه آمریکایی اسکوئید گیم را بزد. این شبکه پاسخی از این کارگردان مشهور آمریکایی است اما ممکن است نتفلیکس موفق شود نسخه این سریال مهیج را دوباره کسب کند. جالب است بدانید که سریال بازی مرکب ثبت رکورد استریم نتفلیکس را به‌عنوان پرببیننده‌ترین سریال جهان بشکند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2023 ; معرفی 20 عنوان برتر

ساخت نسخه آمریکایی اسکوئید گیم توسط نتفلیکس

شایعات تایید نشده است از این که نتفلیکس قصد دارد نسخه آمریکایی سریال بازی مرکب را با همکاری دیوید فینچر بزد. پس از چشمگیر این سریال کره‌ای گفته شده حالا قصد دارد این سریال را آمریکایی‌سازی کند.

جف اسنایدر از پادکستی با به اشتراک گذاشتن این خبر افزوده شده قصد دارد تا فینچر را تولید و کارگردانی کند این پروژه راضی کند. اگر نتفلیکس در فینچر راضی کند موفقیت بزرگی برای این غول استریم می شود.

«بازی بازی اولین بار ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد و فصل آن تنها در چهار ۱۱.۶۵ میلیون ساعت تماشا داشت. موفقیت عظیم این سریال به سرعت آن را به پربیننده‌ترین سریال در تاریخ نتفلیکس بدل کرد. این سریال با خوبی از سوی مخالفان هم روبه‌رو و برای خط داستانی، بازیگری و قدرت تولیدش با تحسین مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه آمریکایی سریال اسکوئید گیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا