اخبار ورزشی

النجمه بحرین _ نزاجا شهید شاملی ایران/ تقابلی سخت برای صعود به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های نیروی زمینی شهید شاملی ایران و نجمه بحرین پس از یک روز استراحت در مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023) از ساعت 10 صبح امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان و چهارمین روز این مسابقات با مبارزه گروه B آغاز می شود.

اردوی شهید شاملی ایران و نجمه بحرین در گروه دوم به همراه تیم های الدحیل قطر و الکویت کویت چهار امتیازی شده اند و از شانس های صعود به نیمه نهایی هستند و هر تیمی که در بازی امروز پیروز شود گام بزرگی برداشته است. شاگردان مسعود ظهرابی مقابل تیم های جونیور کلاب چین و تاشکند ازبکستان به پیروزی رسیدند و الکویت کویت شکست خوردند.

النجمه بحرین _ نزاجا شهید شاملی ایران/ تقابلی سخت برای صعود به نیمه نهایی

از سوی دیگر، نجمه بحرین که یکی از مدعیان قهرمانی در جام باشگاه های آسیا محسوب می شود، مقابل الدحیل قطر و باشگاه جونیور چین پیروز شده است، اما باخت مقابل الکویت کویت را به ثبت رسانده است. گروه دوم پیچیده و سخت است. چرا که تنها دو تیم می توانند به نیمه نهایی راه یابند و این امتیازات فشرده شرایط را برای هر چهار تیم به ویژه نزاجا شهید شاملی ایران سخت کرده است.

النجمه بحرین به دنبال صعود از مرحله گروهی است که رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با شکست 38 بر 36 مقابل الکویت آغاز کرد، اما پس از آن موفق شد با یک بازگشت تماشایی در 28 دور، الدحیل را شکست دهد. باشگاه نوجوانان بدون هیچ مشکلی توانست دو امتیاز اضافه کند. النجمه تاکنون 102 گل زده و 91 گل دریافت کرده و با تفاضل گل 9+ در رده دوم جدول قرار دارد.

نزاجا شهید شمالی از ایران _ النجمه از بحرین / مبارزه ای برای گشودن گره پیچیده تشدید

اما تیم نیروی زمینی شهید شاملی ایران در اولین بازی خود با نتیجه 39 بر 32 باشگاه جونیور چین را شکست داد. با اینکه چند دقیقه وقت بازی به حریف جوانش داده بود. سپس در گام دوم به مصاف تیم بسیار ماهر و مدعی الکویت رفتند و در یک مبارزه سخت با تفاضل 10 گل و 40 بر 30 شکست خوردند و صعود را برایشان سخت کرد. با این حال شاگردان مسعود ظهرابی در بازی سوم و مقابل تاشکند ازبکستان پس از باخت در نیمه اول دست به هر کاری زدند و با نتیجه 39 بر 34 پیروز شدند.

همانطور که گفته شد، دیدار امروز شهید شاملی و نجمه از بحرین بسیار مهم است. تیم بازنده به سختی می تواند به مرحله نیمه نهایی صعود کند زیرا دو تیم سخت دیگر نیز در صف صعود هستند. این بازی از صبح و پیش از چهار مسابقه دیگر آغاز می شود و نزاجا یا نجمه دو امتیاز را به اشتراک خواهند گذاشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا