اخبار روز سینما

نخستین کلیپ از فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City مشخص شد

شبکه AMC با انتشار یک ویدیوی جدید از پشت صحنه فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City از ادامه‌ی فیلمبرداری این سریال خبر داد.

هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل 2 The Walking Dead Dead City اعلام نشده، اما طرفداران می‌توانند منتظر بازگشت آن در سال 2025 باشند. فصل اول این سریال که در سال 2023 پخش شد، 6 قسمت داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City مشخص شد

سریال مردگان متحرک: شهر مرده یک مجموعه فرعی از فرانچایز مردگان متحرک است که داستان آن در منهتن آخرالزمانی روایت می‌شود. «لورن کوهن» و «جفری دین مورگان» در این سریال نقش «مگی» و «نیگان» را بازی می‌کنند که مجبور به اتحاد با یکدیگر برای بقا در این شهر پر از خطر و وحشت هستند.

در فصل دوم The Walking Dead: Dead City ، شاهد بازگشت بازیگران اصلی فصل اول، از جمله «گایوس چارلز»، «ژلیکو ایوانک»، «لوگان کیم»، «مهینا ناپلئون»، «جاناتان هیگین بوتهام» و «کارینا اورتیز» خواهیم بود.

علاوه بر این، «کیم کوتس»، بازیگر سریال فرزندان آشوب نیز به جمع بازیگران فصل دوم مردگان متحرک: شهر مرده پیوسته است.

انتشار این ویدیوی جدید، هیجان طرفداران را برای دیدن فصل دوم این سریال محبوب دوچندان کرده است. انتظار می‌رود که در فصل آینده، شاهد داستان‌های جذاب‌تر و نفس‌گیرتری از مگی و نیگان در تلاش برای بقا در دنیای پر از زامبی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل اول سریال The Walking Dead: Dead City چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا