اخبار روزاخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

نحوه فعالسازی رایگان بسته اینترنت دولتی/فعالسازی اینترنت رایگان اهدایی دولت ۱۴۰۲

ثبت نام اینترنت رایگان دولت رئیسی در سامانه my.gov.ir فعال شد.

دولت اعلام کرد که به منظور فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی، کاربران اینترنت می‌توانند از تاریخ ۱۲ دی ماه به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و شماره پیش‌فرض خود را انتخاب نمایند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «عیسی زارع‌پور»، در جلسه هیات دولت به تصویب اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها پرداخت و برای جبران این اصلاحات، ارائه یک بسته هدیه اینترنت را اعلام نمود.

پیامک‌هایی نیز به مردم ارسال شده است تا این امکان را به آن‌ها اعلام کند و اقدام به دریافت اینترنت هدیه نمایند. طبق پیام ارسالی، برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش‌فرض خود را انتخاب کنید.

اینترنت رایگان دولتی

حجم بسته اینترنت رایگان برای ۳ دهک اول یارانه بگیر

حجم بسته اینترنت رایگان برای سه دهک اول یارانه‌گیر اعلام شده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور، در جلسه هیات دولت روز چهارشنبه، از تخصیص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان به افرادی که در سه دهک پایین جامعه قرار دارند، خبر داد.

سایت ثبت نام و نحوه دریافت بسته اینترنت رایگان ۴ ماهه دائمی

طریقه ثبت نام و دریافت بسته اینترنت رایگان چهارماهه دائمی از امروز در سایت ملی خدمات دولت به نشانی my.gov.ir قابل انجام است. زارع‌پور اظهار کرد: افرادی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند، می‌توانند از درگاه ملی خدمات دولت به آدرس مذکور اقدام به دریافت اینترنت نمایند. برای انجام این اقدام، پس از ورود به سامانه، به دکمه “مشاهده مطابق عکس زیر” کلیک فرمایند.

نحوه فعالسازی رایگان بسته اینترنت دولتی/فعالسازی اینترنت رایگان اهدایی دولت ۱۴۰۲

نحوه فعال کردن اینترنت رایگان از طریق کد دستوری (فیلم)

در ابتدا قبل از مشاهده آموزش متنی می‌توانید فیلم آموزش اینترنت رایگان را مشاهده نمایید.

روش فعال‌سازی اینترنت رایگان از طریق کد دستوری برای سرپرستان خانوار سه دهک اول به شرح زیر است: می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت my.gov.ir یا با شماره دستوری #۱۲۳۴*۴* روی تلفن همراه خود، برای دریافت بسته رایگان اینترنت ثبت‌نام نمایند. این امکان صرفاً برای سرپرستان خانوار فراهم است.

وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر اظهار کرد: در صورت وجود کندی، سرپرستان می‌توانند با تماس به سامانه ۱۹۵ گزارش دهند و اقدام به بررسی آن خواهیم کرد. وی افزود: حتی اگر در گذشته کندی رخ داده باشد و برطرف شده باشد، ما آماده هستیم گزارشات را پذیرفته و بررسی نماییم.

فرآیند فعال‌سازی اینترنت رایگان برای تمامی اپراتورها از همان شماره تماس انجام می‌شود، بدون توجه به اینکه اپراتور یا شرکت ارائه‌دهنده اینترنت به کدام اپراتور تعلق دارد.

زیرا وزیر ارتباطات جزئیاتی در مورد اینکه چگونه سرپرست خانوار می‌تواند این اینترنت را برای فرزند دانشجو یا دانش‌آموز خود در اختیار قرار دهد، ارائه نکرده است.

اضافه کردن به این، جواد موحد، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات، امکان تغییر شماره تلفن همراه برای دریافت اینترنت را توضیح داده و افزوده است که سرپرست خانوار می‌تواند در صورت تمایل، شماره تماس ثبت‌شده را تغییر داده و پس از وارد کردن شماره جدید، با کلیک بر روی کلمه تایید، اینترنت رایگان را فعال نماید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا