اخبار روز

تغیر شیوه دریافت کارت سوخت!/جزئیات

مطابق با  تفاهمنامه‌ای که ابتدای آذرماه بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا به‌امضا رسید، قرار بر این شد تا حداکثر دوماه بعد (ابتدای بهمن‌ماه) ثبت درخواست کارت سوخت آنلاین شود.

به گزارش ریمینو به نقل از منیبان، در حال حاضر تنها راه ثبت درخواست برای صدور کارت هوشمند سوخت مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است و پس از ثبت درخواست متقاضی، کارت هوشمند حداقل یک ماه کارت سوخت صادر شود و به دست متقاضی برسد.

هفدهم آذرماه سال جاری سامانه “برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت”  با امضای تفاهم نامه ای با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و پلیس راهور از فرجا رونمایی شد.

در این مراسم جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: امروز با امضای تفاهم نامه و معرفی سامانه آنلاین ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، روند راه اندازی این سامانه آغاز شده و حداکثر تا 2 ماه آینده راه اندازی می شود و مردم می توانند به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته وی، با اجرای این سامانه زمان انتظار برای صدور کارت سوخت از یک ماه به 10 روز کاهش می یابد.

اکنون که در چند روز اخیر دی ماه هستیم که طبق وعده داده شده باید شمارش معکوس برای راه اندازی این سامانه و شروع ثبت نام اینترنتی درخواست کارت سوخت آغاز شود. اما هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر آغاز این روند در روزهای آینده وجود ندارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا