اخبار روز

خرید آنلاین ارز اربعین برای مسافران فراهم شد!/نحوه خرید ارز از طریق اپلیکیشن بله!/جزئیات

خرید آنلاین ارز اربعین برای مسافران فراهم شد

به گزارش پی ام آپ، اگر امسال قصد زیارت اربعین را دارید، فهرست سفر خود را تهیه کنید تا چیزی از دست ندهید. شما می توانید بسیاری از اقلام موجود در چک لیست سفر اربعین خود را به صورت آنلاین خریداری کنید که ارز اربعین 1402 یکی از آنهاست. خرید آنلاین می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و سفر شما به اربعینی را آسان کند.

اربعین هر سال، کشور عراق پذیرای افرادی است که می خواهند در ایام اربعین میهمان امام حسین (ع) باشند. اما از آنجایی که ارز ندارند، نمی توانند به راحتی کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. هر چند زائران در بدو ورود با چالشی مواجه نمی شوند و با نذورات و پذیرایی مواجه می شوند. اما ممکن است به یک کالای ضروری نیاز داشته باشند و خرید آن بدون ارز امکان پذیر نباشد. خرید ارز سفر اربعین به شما این امکان را می دهد که با هزینه کمتر به هر آنچه که می خواهید برسید.

خرید ارز برای اربعین و خرید اینترنتی دینار عراق نیازمند شرایط و مدارکی است که در ادامه به آن می پردازیم.

سکه اربعین 1402 فقط متعلق به کسانی است که قصد سفر (چه زمینی و چه هوایی) به کربلا را دارند. از دیگر تفاوت های این نوع ارز، ارز مسافرتی منحصر به فرد آن است که تنها به صورت دینار عراقی عرضه می شود.

برای زائرانی که قصد خرید ارز از بانک ملی دارند؛ ارز اربعین 1402 را می توانید به صورت کاملا آنلاین دریافت کنید.

بانک ملی و بانک صادرات خرید اینترنتی ارز اربعین را از طریق اپلیکیشن بله برای تمامی زائران عرضه کردند. در واقع این اپلیکیشن به عنوان سامانه خرید آنلاین ارز اربعین برای کاربران عمل می کند و زائران می توانند از طریق این اپلیکیشن تا سقف ۲۰۰ هزار دینار خرید کنند.

در اولین قدم برای ثبت نام و خرید ارز اربعین 1402 با نرخ ارز دولتی باید اپلیکیشن بله را دانلود کنید.

پس از دانلود اپلیکیشن بله و مراجعه به تب خدمات، گزینه ارز اربعین را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه ارز اربعین مراحل زیر را دنبال کنید.

1. گزینه “ارز اربعین” را انتخاب کرده و وارد صفحه “ارز اربعین” شوید.

2. اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد کشور، کد پستی، شماره پاسپورت و تاریخ تولد را وارد کنید.

3. پس از زدن دکمه «تأیید و ادامه» پیامی به شما نمایش داده می شود که باید کد ثبت نام سماح را در این قسمت وارد کنید. در صورتی که در سامانه سماح ثبت نام نکرده اید، ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کرده و سپس به قسمت «ارز اربعین» بازگشته و مراحل باقی مانده را انجام دهید. پس از وارد کردن کد مجوز، دکمه “تأیید و ادامه” را فشار دهید.

4. تاریخ و شعبه بانک را برای دریافت سکه اربعین خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فقط شعب پرداخت ارز اربعین در این لیست قرار دارند.

5. مقدار ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت کنید.

6. پس از پرداخت، با در دست داشتن رسید شامل شناسه فروش، تاریخ دریافت سکه اربعین به صورت حضوری، در تاریخ انتخابی خود به شعبه مربوطه مراجعه کرده و بدون معطلی سکه خود را دریافت نمایید.

بدون بله به اربعین نروید!

بله، در اپلیکیشن اربعین 1402 علاوه بر خرید ارز اربعین، همانند سال های گذشته، سامانه اعلام وضعیت اربعین در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بتوانند بدون داشتن اینترنت با عزیزان خود در ارتباط باشند و آنها را از وضعیت خود مطلع کنند. .

برای استفاده از این سیستم کافی است اپلیکیشن بله را دانلود کرده و به تب جریان بله بروید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا