اخبار روز

نجات 9 قطعه کبک وحشی از شکارچیان غیرمجاز در سقز

ناظر اداره حفاظت محیط زیست سقز: با اخذ دستور دستگیری از مراجع قضایی و هماهنگی و همکاری لازم با کلانتری و همچنین همکاری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، 9 قطعه کبک وحشی و 9 قفس چوبی کشف و ضبط شد. مدافع.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سقز گفت: 9 قطعه کبک وحشی توسط محیط بانان این شهرستان از منزل دو شکارچی کشف و ضبط شد.

ایوب شریفی در گفت و گو با مهر وی افزود: با تحقیقات و تحقیقات محرمانه و نیز مراقبت کامل از مخفیگاه، دو مجرم که در محل نگهداری پرندگان وحشی نگهداری، خرید و فروش می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اخذ دستور دستگیری از مراجع قضایی و هماهنگی و همکاری لازم با کلانتری و همچنین همکاری با یگان حفاظت محیط زیست شهرستان، 9 قطعه کبک وحشی و 9 قفس چوبی از متهم کشف و ضبط شد.

شریفی تصریح کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اجازه محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم بوده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کبک ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه زندگی خود دارند. در فصول پاییز و زمستان که سوسک پیری در میان بوته‌های گیاهانی مانند جارو و غوره حرکت می‌کند، کبک‌ها از این حشره تغذیه می‌کنند و با مبارزه بیولوژیکی که آفتی در کشت گندم و جو است، از این حشره استفاده می‌کنند. کمک به حفظ کیفیت محصولات.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا