اخبار ورزشی

نتایج دیدارهای روز سوم لیگ ملت های والیبال + جدول

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، روز گذشته پنجشنبه 28 خردادماه سومین روز از رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023 با حضور 16 تیم از کشورهای کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه پیگیری شد. چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها حضور دارند. هفته اول لیگ ملت های والیبال به میزبانی دو شهر اتاوا در کانادا و ناگویا در ژاپن از 16 تا 21 ژوئن 1402 برگزار می شود و هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 ژوئن از 30 ژوئن برگزار می شود. ژوئن تا 4 جولای. همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2023 از 13 تا 18 تیرماه سال آینده در دو شهر آناهیم آمریکا و پسای فیلیپین پیگیری می شود.

روز سوم این رقابت ها با شش بازی برگزار شد که تیم های لهستان، آمریکا، برزیل، بلغارستان، هلند و صربستان پیروز شدند. تیم والیبال ایران در دومین دیدار خود از ساعت 12:30 به مصاف تیم والیبال لهستان رفت. این دیدار در شرایطی برگزار شد که لهستان اولین تیم والیبال جهان است. تیم ملی والیبال در اولین دیدار این دوره از رقابت ها به مصاف تیم ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و تیم ملی والیبال لهستان با نتیجه 3 بر یک مقابل فرانسه به برتری رسید.

نتایج سومین روز از هفته اول لیگ ملت های والیبال 2023:

جدول مسابقات لیگ ملت های والیبال:

نتایج دیدارهای روز سوم لیگ ملت های والیبال + جدول

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا