اخبار روز

ناکامی رم در رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا; آتالانتا به اروپا رفت

هفته پایانی سری آ با ناکام ماندن جالوروسی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت و نتیجه ناامیدکننده دیگری به رکورد قهرمان فصل گذشته اضافه شد.

به گزارش تسنیم، آخرین بازی های هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19:30 با دو بازی همزمان پیگیری شد. یکی در این میان تیم فوتبال آتالانتا، قهرمان جدید لیگ اروپا با نتیجه 3 بر صفر میهمان تورین را شکست داد.

این نتیجه که با گل های جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 26، آدمولا لوکمان در دقیقه 43 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 70 (پنالتی) به دست آمد، باعث شد آتالانتا به رده چهارم جدول صعود کند، رویدادی که تا حد زیادی در پایان به پایان رسید. هزینه رم رتبه ششم.

رم برای کسب ششمین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به آتالانتا برای ماندن در رده پنجم نیاز داشت، اما شاگردان جیانپیرو گاسپرینی باید تا رتبه چهارم صعود کنند که قطعاً پایین نمی‌آید و شاید حتی توانستند به رتبه چهارم صعود کنند. به دلیل بازی های باقی مانده در جایگاه سوم، ایتالیا از رسیدن به سهمیه ششم بازماند و حالا رم باید برای رسیدن به سهمیه لیگ اروپا تلاش کند.

ناپولی در همان بازی به تساوی بدون گل مقابل تورینو میهمان خود رضایت داد و فصل را با 53 امتیاز و نهم به پایان رساند. تورین در امتیاز با ناپولی برابر است و به دلیل تفاضل گل ضعیف تر تنها در رده دهم قرار دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا