اخبار روز

مهم ؛ شرایط فروش ویژه ایران خودرو اعلام شد


به گزارش مانیبان؛ گروه صنعتی ایران خودرو امکان انتخاب و واریز وجه را برای تعداد محدودی از متقاضیان با اولویت سامانه یکپارچه زمستان 1402 فراهم کرده است. سایت بخش فروش آنلاین ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir جهت تکمیل فرآیند واریز. ایران خودرو زمان فعال سازی این بخشنامه را از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رساند.

شرایط فروش وزنه دستی و اتوماتیک ایران خودرو

در این طرح تارا دستی به قیمت 587 میلیون و 126 هزار تومان به صورت فوق العاده به فروش می رسد و متقاضیان می توانند آن را به صورت پیش فروش با پیش پرداخت 293 میلیون و 563 هزار تومان نیز خریداری کنند. . گرفتن

در این طرح امکان خرید عیار اتوماتیک با قیمت 689 میلیون و 309 هزار تومان در قالب فروش فوق العاده وجود دارد. همچنین ایران خودرو تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت 344 میلیون و 654 هزار تومان به فروش می رساند.

در این طرح وزنه برداری دستی و اتوماتیک در فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه و در طرح پیش فروش با موعد تحویل نیز می باشد. آبان 1403 به متقاضیان ارائه می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا