اخبار روز سینما

مهسا امینی نون خ را تحت الشعاع قرار داد [+عکس]

مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد. پای مهسا امینی و دختر یکی از کشته‌شدگان اتفاقات بعدی به نون.خ باز شد. در ادامه با مهسا امینی و سریال نون خ همراه ما بمانید.

عکس منتشر شده از برداشت برخی از کاربران از باز شدن پای مهسا امینی به سریال نون خ ۴ بازتاب تبلیغاتی در اینستاگرام است که در ادامه به آن پرداخت.

مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد

نون خ مهسا امینی

مجموعه امسال «نون خ ۴» تنها سریال کمدی بود که در تعطیلات نوروز روی آنتن رفت. و همه ما می‌دانیم که فصل چهارم سریال نون خ بسیار حاشیه شده است و برخی ها سعی می کنند هر سکانس آن را به مسائل سیاسی ارتباه!

به عنوان مثال نام «روژان» دختر نور الدین را به مهسا امینی ارتباط می‌دهند! در حالی که نام‌گذاری این کاراکتر مربوط به ۴ سال پیش است که از رسانه‌ها به دنبال حاشیه کشاندن آقاخانی کارگردانی هستند که در حال حاضر با صداوسیما همکاری دارند.

در حالی که نوروز نوروز 1401 دو سریال «زیرخاکی 3» و «خداداد»، مجموعه‌های راز بقا و و ساخت ایران ایران ایران در و نمایش خانگی پخش و شاهد پخش 4 سریال بودیم بودیم، اما امروز گفته شده است. شد مجموعه مجموعه نون خ 4» تنها سریال کمدی بود که در تعطیلات نوروز روی آنتن رفت.

مهسا امینی در سریال نون خ

نون خ مهسا امینی
نون خ مهسا امینی

در تصویری در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مخاطبی یک برداشت سیاسی عجیب از نقاشی سکانس سریال نون خ:

هرکسی شباهت این سه تصویر رو بگه جایزه داره. اون نقاشی مال یه سکانس از نون خ هستش

نون خ حواشی فرامتنی به خاطر برداشت‌های سیاسی که مخاطبان از سکانس‌های سریال‌های مختلف هستند، می‌افزاید. رفتار در اتفاقات متوالی هم شاید به نوعی این حواشی سیاسی دامن زده چرا که در اعتراضات سعی می کند مواضع را کند و البته سریال را هم از تصمیم گیری های سخت اجتماعی دور دور حفظ کند.

سریال نون این روزها مورد توجه علاقمندان به تلویزیون است و مخاطبان این سریال معتقد داستان این فصل اشاراتی حوادث سال گذشته کشورمان دارد.

مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد
مهسا امینی نون خ را تحت شعاع قرار داد

محمدحسین درباره آن نوشت:

با تشکر از آقا سعید آقاخانی که یاد آوری کرد همه چیز از چه تاریخی شروع شد

در کل گفت که آقای خانی زبان وتاریخچه که یکی از قدیمی‌ترین فرهنگ‌ها در میان ایرانی است زیر سوال و این را باید بداند که در بین ایرانی‌ها و جهان آقا شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا