اخبار روز

من هنوز نمی دانم به کجا می روم. المپیک؟ رئال مادرید؟ به زودی همه چیز مشخص خواهد شد

کیلیان امباپه در مصاحبه ای جدید درباره باشگاه آینده اش صحبت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه با وجود جدایی از پاری سن ژرمن هنوز باشگاه جدید خود را معرفی نکرده است. با وجود اینکه تقریبا همه فوتبالیست ها می دانند که او به رئال مادرید خواهد رفت و این موضوع توسط رسانه های موثق تایید شده است، اما تاکنون هیچ کدام از تیم ها این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده اند.

به گزارش رسانه های نزدیک به رئال مادرید، انتظار می رود این باشگاه قبل از یورو 2024 قرارداد ستاره فرانسوی را به صورت رسمی اعلام کند و امباپه به عنوان بازیکن رئال در این تورنمنت شرکت کند.

او همچنین می تواند در بازی های المپیک تابستانی شرکت کند اما رئال مادرید مخالف این موضوع است و اجازه حضور ستاره خود در المپیک پاریس را نخواهد داد. موضوعی که به تلاش های امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای تغییر نظر فلورنتینو پرز مرتبط شده است، اما رئال به تصمیم خود متعهد است.

امباپه در مصاحبه ای جدید درباره احتمال حضور در المپیک گفت: همه می دانند من می خواهم چه کار کنم. فکر می کنم باید بگذاریم اتفاقات بیفتد و بعد صحبت کنیم. هر تصمیمی که گرفته شود، خوشحال خواهم شد. بازی های المپیک پاریس چیز خاصی است. وقتی بیشتر در مورد آنچه در جریان است بدانم بیشتر در این مورد صحبت خواهم کرد. اما در حال حاضر هیچ ایده ای ندارم. این مربوط به من نیست “اگر پیامی برای من ارسال شود، آن را می پذیرم.”

وقتی از او در مورد انتقال به رئال مادرید پرسیده شد، پاسخ داد: “در حال حاضر فقط همین را می دانم.”

در نهایت به او گفتند: مادرت گفت همه می‌دانند که کجا می‌روی، گفت: اگر می‌داند از او بپرس چون نمی‌دانم (خنده).

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا