اخبار روز سینما

منوچهر هادی از سریال در انتهای شب تمجید کرد

منوچهر هادی ، کارگردان سینما و تلویزیون، با انتشار متنی در اینستاگرام، از سریال در انتهای شب ساخته «آیدا پناهنده» تمجید کرد.

این سریال که با بازی «پارسا پیروزفر» و «هدی زین‌العابدین» از «فیلیمو» پخش می‌شود، به دلیل داستان جذاب و بازی‌های درخشان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. او در متن خود ضمن تبریک به «آیدا پناهنده» و عوامل این سریال، به تمجید از ساختار منسجم، فیلمنامه قوی، بازی‌های درخشان بازیگران و مدیریت پلتفرم «فیلیمو» پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


منوچهر هادی از سریال در انتهای شب تمجید کرد

او همچنین ابراز امیدواری کرده که این سریال الگویی برای سایر سریال‌سازان و پلتفرم‌ها باشد. متن کامل پیام وی:

تبریک به بانو «آیدا پناهنده» و تیم سازنده در انتهای شب. ساختاری منسجم و مرتبط با متن فیلمنامه‌ای با شعور و باسواد روانشناسی یک زوج در حال فروپاشی مشکل مسکن و پس لرزه‌های آن در زندگی امروز بازی‌های درخشان «پارسا پیروزفر» و «هدى زین العابدین» مهمتر تحسین و تبریک به مدیران و اتاق فکر و شورای فیلمنامه پلتفرم «فیلمنت» که پس از پوست شیر و افعی تهران اینبار با در انتهای شب نشان دادند که با مدیریت درایت و فهم بالا در درک متن و چیدمان درست عوامل با فاصله نسبت به دیگر پلتفرم‌ها قرار دارند. امید که این روند ادامه داشته باشد و الگویی باشد برای صنعت سریال سازی و پلتفرم‌های قدیم و جدید.

منوچهر هادی

«پناهنده»، کارگردان نام آشنا، با ساخت اولین سریال خود برای شبکه نمایش خانگی به نام در انتهای شب قدم به این عرصه گذاشت. این سریال از پلتفرم «فیلم‌نت» پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند آن را در 9 قسمت و به صورت هفتگی دنبال کنند.

تاکنون یک قسمت از این سریال منتشر شده و به نظر می‌رسد با توجه به استقبال اولیه مخاطبان و نظرات مثبت منتقدان، در انتهای شب می‌تواند به یکی از سریال‌های پرمخاطب و مورد توجه در شبکه نمایش خانگی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمجید منوچهر هادی از سریال در انتهای شب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا