اخبار روز

منتظر کاهش شدید قیمت خودرو باشید!/ جدول

به گزارش پی ام آپ، قیمت خودرو در سه ماه اخیر کاهش یافته است. این در حالی است که به گفته کارشناسان قیمت خودرو در دو سال اخیر دو برابر شده است. افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر انتقاداتی را به همراه داشته و برخی علت آن را ممنوعیت واردات خودروهای خارجی می دانند. اخیراً از آزادسازی واردات خودروهای فرسوده شنیده ایم که می تواند قیمت خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. آخرین اخبار قیمت خودرو را در خبرملات بخوانید.

امروز بحث آزادسازی واردات خودرو و تاثیراتی که این واردات می تواند بر قیمت خودرو داشته باشد در همه محافل داغ است.

یک تحلیلگر اقتصادی و بورسی به بررسی تاثیر آزادسازی خودرو بر قیمت خودرو پرداخته و معتقد است با آزادسازی واردات، قیمت خودرو کاهش چشمگیری خواهد داشت.

منتظر کاهش شدید قیمت خودرو باشید!/ جدول

جدیدترین جدول قیمت خودرو.

قیمت خودرو در بازار فعلی 7 شهریور 1402 نسبتاً پایدار گزارش شده است. اما یکی از خودروهای مونتاژی به دلیل اتفاقی غیرمنتظره حدود 50 میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

به گزارش تجارت نیوز، به نقل از پی ام آپ، قیمت خودرو امروز ۶ شهریور 1402 آرام و دور از تلاطم گزارش شده است. البته روند بازار کاهش قیمت است و در برخی موارد جزئی کاهش چند میلیونی نیز مشاهده می شود. البته باید گفت که شدت و تعداد این کاهش قیمت ها در بازار خودروهای مونتاژی بیشتر است.

با توجه به قیمت های درج شده در سایت کارنامه، قیمت خودرو در حال حاضر در وضعیت ثابتی قرار دارد.

در بازار خودروهای داخلی قیمت خودرو ثابت گزارش شده است. البته دو خودروی داخلی دچار تصادف خفیف شدند.

کوئیک S دنده دستی یکی از هاچ بک های جدید تولیدی سایپا است که روز گذشته شاهد کاهش چهار میلیون تنی بود. اما امروز تغییری نداشته و روز قبل 345 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

شاهین G سایپا که در حال حاضر لوکس ترین محصول این شرکت محسوب می شود، نسبت به روز گذشته حدود چهار میلیون تومان کاهش قیمت داشته و از 570 میلیون تومان به 566 میلیون تومان رسیده است.

کاهش شدید قیمت خودرو در راه است قیمت خودرو به نصف کاهش یافت.

پژو 206 تیپ 2 مدل 1401 یکی دیگر از هاچ بک های بازار خودروهای داخلی است که در هفته های اخیر تغییر چندانی نداشته است اما از ابتدای امروز حدود پنج میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرده و به قیمت 475 میلیون تومان رسیده است.

سمند سورن پلاس سدان بنزینی خودروی ایرانی نسبتا جدید است که با گذشت دو روز از شروع معاملات هفتگی قیمت آن تغییری نکرده و با همان قیمت 565 میلیون تومان خرید و فروش می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا