اخبار روز سینما

ممیزی یقه ساعد سهیلی در پوسترهای فیلم “شهرک” و واکنش های او به آن! /عکس

ممیزی یقه ساعد سهیلی در پوسترهای فیلم “شهرک” منتقدان را به وجد آورده و واکنش های جالبی از سوی او به آن دیده شده است.

ممیزی یقه ساعد سهیلی در پوسترهای فیلم «شهرک» بازتاب گسترده ای در رسانه های مجازی داشت. در پی واکنش رسانه ها، این بازیگر با انتشار تصویر اصلی پوستر و تصویر ممیزی شده از ممیزی پوستر فیلم «گشت ارشاد» طفره رفت و واکنش تند و البته خنده داری نشان داد و نوشت: «سانسورچی هستی یا خیاط».

به گزارش پی ام آپ، ساعد سهیلی در پوسترهای فیلم «شهرک» زیر پیراهن سبز رنگی که به تن دارد تی شرت مشکی بر تن دارد اما در پوستر اصلی خبری از تی شرت مشکی نیست. این ممیزی عجیب واکنش های جالبی را در پی داشته است.

ممیزی یقه ساعد سهیلی در پوسترهای فیلم "شهرک" و واکنش های او به آن! /عکس

ساعد سهیلی در پستی که به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است، دو پوستر اصلی و ممیزی شده فیلم شهرک را کنار هم قرار داده و پوستر فیلم گشت ارشاد را در صفحه دیگری قرار داده است. این پوستر در آن زمان ممیزی شد. در پوستر اصلی ارشاد پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی شورت به تن دارند اما در پوستر ممیزی شده شورت به شلوار تبدیل شده است. او در توضیح این عکس ها نوشته است: «تفاوت دو عکس را دریابید!» یک بار تی شرت می دوزند… یک بار شلوار! دوستان سانسور هستند یا خیاط؟

ممیزی یقه ساعد سهیلی در پوسترهای فیلم "شهرک" و واکنش های او به آن! /عکس

واکنش ساعد سهیلی به این ممیزی بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی از بینندگان به میزان نگرانی مسئولان واکنش نشان دادند و نوشتند: واقعاً مشکل دیگری در کشور برای رفع گردنبند ساعد سهیلی وجود ندارد؟ عده ای دیگر نوشته اند: این بیلبوردها در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می شود و هیچکس نمی تواند گردن بازیگر را هنگام حرکت ببیند و ای کاش به مسائل دیگر هم حساسیت نشان می داد، برخی رسانه ها و سایت های خبری این ممیزی را چنین توصیف کرده اند. بسیار عجیب با تیتر “سانسور به گردن مردها رسیده” و برخی سایت ها از مسئولین خواسته اند به جای یقه کشیدن برای مردم بودن به فکر رنگ کردن نان روی سفره باشند.

در همین پوستر ممیزی دیگری از مهتاب ثروتی یکی از بازیگران فیلم صورت گرفته است. این بررسی در مورد موهای ثروتی روی لباس عروس است.

فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی با بازی ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی و… 14 تیر اکران شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا