اخبار روز

مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه ای در هفت رشته ورزشی (+ اینفوگرافیک)

بزرگترین ورزشکاران جهان چقدر درآمد دارند؟ و میزان درآمد ورزشکاران از رشته های مختلف ورزشی در مقایسه با یکدیگر چگونه است؟ اینفوگرافیک زیر ورزشکارانی را نشان می دهد که بر اساس محاسبات فوربس در رشته های مختلف ورزشی بیشترین درآمد را داشته اند.

به گزارش روزیاتو، این گزارش درآمدهای گزارش شده پردرآمدترین ورزشکاران جهان را از می 2022 تا می 2023 پوشش می دهد. درآمد شامل درآمد در زمین (حقوق، پاداش، جوایز) و خارج از زمین (تبلیغات و غیره) است.

پردرآمدترین ورزشکار جهان کیست؟

کریستیانو رونالدو با درآمد ۱۳۶ میلیون دلاری بین ماه می ۲۰۲۲ تا می ۲۰۲۳ پردرآمدترین ورزشکار جهان بود. انتقال او به باشگاه النصر عربستان سعودی رکورد بزرگترین قرارداد در این ورزش را در آن زمان ثبت کرد.

در اینجا نحوه مقایسه او با سایر ورزشکاران پردرآمد در جهان است.

مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه ای در هفت رشته ورزشی (+ اینفوگرافیک)

توجه: اعداد گرد هستند.

لبرون جیمز، فوق ستاره لس آنجلس لیکرز، پردرآمدترین در بسکتبال است (کمتر از 120 میلیون دلار)، تقریباً دو برابر بیشتر از لوئیس همیلتون، راننده فرمول 1، که در فصل 2022-2023 حدود 65 میلیون دلار درآمد داشت.

همچنین توجه به این نکته مهم است که درآمد خارج از زمین می تواند به طور قابل توجهی به درآمد کلی برخی از ورزشکاران کمک کند.

مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه ای در هفت رشته ورزشی (+ اینفوگرافی)

توجه: اعداد گرد هستند.

این تفاوت در مورد راجر فدرر که پس از آخرین حضورش در جام لیورپول در سال 2022 بازنشسته می شود، آشکارتر می شود. با این حال، معاملات گسترده او با یونیکلو، رولکس و مرسدس بنز و همچنین سهام او در On همچنان او را در صدر این لیست ها نگه می دارد.

این سه ورزشکار در کنار رونالدو و جیمز از مشاهیر ورزش خود محسوب می شوند که بدون شک به آنها کمک می کند تا قراردادهای سودآور و معاملات تجاری را تضمین کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا