اخبار روز سینما

معرفی سری جانشینی

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Succession

ژانر: کمدی درام، کمدی سیاه، درام خانوادگی

تهیه کننده: جسی آرمسترانگ

آهنگساز: نیکلاس بریتل

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

زبان انگلیسی

سال انتشار: 2018-2023

تعداد فصل: 4

تعداد قسمت ها: 39

امتیاز (imdb): 8.8

بازیگران: هیام عباس، نیکلاس براون، برایان کاکس، کایران کالکین، پیتر فریدمن، ناتالی گلد، متیو مک فادین، آلن راک، سارا اسنوک، جرمی استرانگ و…

درباره سریال وارثان

HBO پخش سریال جانشینی را در سال 2018 آغاز کرد و اکنون این سریال تبدیل شده است یکی یکی از افتخارات حرفه ای HBO. وراثت داستان یک خانواده میلیاردر است. لوگان روی، پدری وحشتناک با بازی برایان کاکس و پسرانش رومن، کندال، تام، کانر و شیو و همسرش مارسیا روی، یک دسته واقعی از اژدها هستند. پارک ژوراسیک مدرن و امروزی. به این موارد سایر اعضای خانواده را نیز اضافه کنید که قرار است تا جایی که می توانند از کوچک بودن خود استفاده کنند تا یک تکه بزرگتر از پای به دست آورند.

هر یک از اعضای این خانواده نماینده تیپ و شخصیت یونگی هستند. شخصیت هایی که به راحتی می توانید با آنها شناسایی شوید و می توانید آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید. شاید در حال رفت و آمد بین احساسات خود هستید. این سریال شما را با داستان هایی که برای این خانواده آماده می کند غرق می کند. کارگردانی حیرت انگیز سریال، شخصیت های با دقت و شدید طراحی شده و داستانی پر از پیچیدگی، روایتی ناب و واقع گرایانه از جنگ قدرت، نفوذ و رقابت بین طبقه ثروتمند و قدرتمند در جامعه آمریکاست. سریالی که شاید شما را به یاد روابط وحشتناک اعضای خانواده روپرت مرداک بیاندازد (اینجا ما نیز با یک امپراتوری رسانه ای طرف هستیم) که می توانند پشت پرده ظاهر زیبا و فریبنده زندگی افسانه ای واقعیت کثیف و زشت را ببینند. از مردم. .

چرا خیلی ها عاشق سریال می شوند؟

مبارزات قدرت همه ما را جذب می کند. به خصوص زمانی که شخصیت ها باورپذیر هستند و درام تماشایی پیش روی ماست. همانطور که گفتیم در بازی تاج و تخت در بالاترین سطح شاهد این موضوع بوده ایم. به گونه ای دیگر در سریال The Crown با تکیه بر داستان های واقعی خانواده سلطنتی بریتانیا شاهد درگیری بسیار وحشتناکی بوده ایم که البته به تاریخ واقعی جهان تبدیل شده است.

در سریال Inheritance با داستانی پویا و غیرقابل پیش بینی و شخصیت های قدرتمندی طرف هستیم که می توانند دل شما را به دست آورند. سایت راجر ایبرت (منتقد معروف) در این باره گفته است، این یکی یکی از بهترین سریال های دهه اخیر است.

چرا ممکن است سری Inheritance را دوست نداشته باشید؟

مثل هر سریال دیگری. همه سریال ها برای همه سلیقه ها نیستند. اگر طرفدار سریال های فانتزی، اکشن و علمی تخیلی هستید، طبیعی است که Inheritance برای شما جذابیتی نداشته باشد. نکته بعدی همانطور که گفتیم سریال های متوالی در نشان دادن صحنه های زشتی که ممکن است برای شما آزاردهنده باشد از حد زیادی جلو می رود. این سریال برای همه به خصوص نوجوانان توصیه نمی شود. نکته دیگر این است که باید مدتی را صرف درک روابط بین شخصیت ها و درک فضای داستان و سبک های مختلف کارگردانی کنید. این فرصت حتی ممکن است یک یا دو فصل طول بکشد. کاری که بسیاری از مردم حاضر به انجام آن نیستند.

یکی یکی از جذابیت های سریال HBO تعمیق ژانرها و زیرژانرهایی است که اغلب به دلیل ویژگی هایی مانند ساده، تکراری یا پوچ مورد انتقاد قرار می گیرند. سریال محبوب The Sopranos یک درام جنایی است که با ترکیبی هوشمندانه از مسائل روانشناختی عمیق تر می شود یا بازی تاج و تخت ژانر فانتزی را به سطوح بالاتری می برد تا معانی سیاسی و اجتماعی داشته باشد. همانطور که گفته شد، HBO متخصص در ترکیب سرگرمی های خانوادگی با ویژگی های خلاقانه و نوآورانه جدید است.

وراثت، در عمیق ترین لایه های خود، نشان می دهد که سرمایه داری لجام گسیخته و لجام گسیخته، اغلب انحرافی از اندوه دوران کودکی است که در طول نسل ها تکرار می شود. انسان ها اغلب از پول برای پر کردن خلاءهای درونی خود استفاده می کنند. اما اگر کودکی وحشتناکی داشتید و اکنون تمام پول دنیا را دارید چه؟ چه می شد اگر آن خلاء هرگز پر نمی شد؟ می توان گفت که The Heritance حداقل در فصل های اول با همین موضوع اصلی شروع شد.

جوایز و افتخارات

جانشینی در سال 2018 یکی برندگان جوایز ده برنامه برتر تلویزیونی بنیاد فیلم آمریکا تبدیل شود. این مجموعه تلویزیونی در سال 2019 برنده جوایز شد بهترین برنامه بین المللی بافتابهترین فیلمنامه سریال درام هفتاد و یکمین دوره جوایز امی جایزه Primetime و جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی – درام. برایان کاکس نیز در سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش لوگان روی در این سریال برنده جایزه شد. گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در هفتاد و پنجمین دوره جوایز امی، که بیست و پنجمین دوره است، دریافت کرد دی ما شش جایزه را به موازات پانزدهم ژانویه جشن می گیریم، از جمله آنها بهترین سریال درام.او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و زن شد.

این سریال در جوایز امی در سال 2024 به عنوان ارائه می شود بهترین سریال کمدی. نامزد و برنده.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا