اخبار روز

مشکل فیلتر شکن کریستیانو رونالدو حل شد! / اهدای سیم کارت های بدون فیلتر به توریست‌ها و بازیکنان خارجی!

در چند وقت اخیر به دلیل سفر کاروان تیم‌های عربستانی به ایران بسیاری از کاربران فضای مجازی فیلترینگ در ایران را سوژه کردند. حال با دادن سیم کارت‌های بدون فیلتر به این تیم ها این مشکلات تا حدودی بر طرف خواهد شد و کریستیانو دیگر نیازی به فیلترشکن برای ارتباط با خانواده‌اش نخواهد داشت.
گفته می شود به تمام اعضای کاروان تیم های عربستانی که به ایران می آیند سیم کارت های بدون فیلتر می دهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده اش دنبال فیلترشکن در ایران باشد!

در حالی که در روزهای گذشته و در پی همگروه شدن تیم های ایرانی با تیم های متمول و مطرح عربستانی، برخی فیلترینگ ها در فضای مجازی و اینترنتی به سوژه طنز تبدیل شده بود، حالا این خبر رسیده که همه اعضای خارجی در صورت ورود به ایران، سیم کارت ها بدون فیلتر دریافت می کنند، بنابراین برای برقراری ارتباط با کشورهای خارج از ایران مشکلی نخواهند داشت.

با اطلاعیه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرد، مشخص شد که تیم های ایران و عربستان دیگر در کشور ثالث به مصاف یکدیگر نمی روند و باید برای انجام بازی های شخصی به ایران و عربستان سعودی سفر کنند. اولین تیمی که به ایران سفر کرد نصر عربستان است. این تیم ستاره باید در 28 ام شهریور برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی. حداقل یک روز قبل از بازی با پرسپولیس باید در تهران باشید.

اگر یادتان باشد چند ماه پیش که تیم ملی روسیه برای دیدار تدارکاتی مقابل ایران به تهران سفر کرد، برخی از بازیکنان این تیم گلایه داشتند که نمی توانند به راحتی در شبکه های اجتماعی کار کنند. به همین دلیل به تمام اعضای کاروان تیم عربستان که به ایران می آیند (به ویژه نصر عربستان) سیم کارت های بدون فیلتر می دهند.

به این ترتیب مشکل بازیکنانی که می خواهند در مدت حضور خود در ایران با خانواده یا هواداران خود در ارتباط باشند حل می شود و رونالدو دیگر برای ارتباط با خانواده خود به دنبال فیلترشکن در ایران نیست!

ماجرای توزیع سیم کارت های بدون فیلتر بین خارجی ها و گردشگران اولین بار توسط عزت الله ضرغامی وزیر میراث، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و خبرساز شد. بد نیست بدانید که رئیس سابق سازمان صدا و سیما البته یک فوتبالیست تمام عیار است و اخبار لیگ برتر را دنبال می کند.

منبع: فوتبال

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا