اخبار روز سینما

مشخص شدن زمان پخش مست عشق با بازی هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون

هانده ارچل در مست عشق با شهاب حسینی همبازی شده است. هانده نقش کیمیا خاتون را ایفا می کند. این اثر به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است.

هانده ارچل در مست عشق

مست عشق سینمایی به کارگردانی حسن فتحی است که احتمالاً به صورت هشت قسمتی (در قالب) در نوروز 1402 منتشر می شود. این اثر مشترک ایران و ترکیه است، و سرمایه‌گذاران آن سیماریا (Simarya Film Production) و شرکت ای‌ان‌جی (Eng yepim medya) هستند.

سریال پرحاشیه جنجالی «مست عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

بیشتر بخوانید:

سریال مست عشق در نوروز 1402 بالاخره پخش خواهد شد

کیمیا خاتون شمس تبریزی

هانده ارچل مست عشق

این فیلم از زندگی مولوی و شمس تبریزی سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری می‌شود که در این هنرمندان بنامی چون شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا حضور دارند، دارند؛ ؛ ؛ ؛ همچنین هنرمندان ترکیه ای چون بنسو سورال در مریم، هانده ارچل در نقش خاتون (دختر مولانا)، ابراهیم در نقش اسکندر به ایفای ایفای نقش پرداختند.

20 حقیقت پنهان هانده ارچل ; رازهای بازیگر جذاب ترکیه (هنده ارچل)

افشاگری از شعله ور شدن عشق کرم بورسین و هانده ارچل +[با هم آشتی کردن؟]

کیمیا خاتون نا دختری مولانا بود که هانده ارچل در مست عشق نقش او را بازی می کند. مادر وی خاتون از ازدواج اول خود همین یک را داشت که شوهرش مرده بعد از مرگ شوهر به همسر دوم با مولانا ازدواج کرده و کیمیا خاتون با مادرش مادرش در منزل منزل مولانا زندگی می می.

هانده ارچل در مست عشق
هانده ارچل در مست عشق

شمس بیش از 60 سال داشت کیمیا 25 ساله بود شمس از وی خواستگاری کرد این ازدواج صورت گرفت و شوهر در کنار خانه مولانا در منزلی که مولانا برایشان تدارک دیده بود زندگی جدید خود را را آغاز کرد.

+ [گیف‌های جذاب]

+ [عکس]

عوامل سریال مست عشق

عوامل سریال مست عشق

  • پارسا پیروزفر: مولانا
  • شهاب حسینی: شمس تبریزی
  • بوراک توزکوپاران: سلطان ولد
  • بوران کوزوم: علاءالدین
  • هانده ارچل مست عشق : کیمیا خاتون
  • بنسو سورال: مریم
  • سلما ارگچ: همسر مولانا (کِرّا خاتون)
  • حسام منظور: حسام‌الدین چلبی
  • ابراهیم چلیک‌کول: اسکندر

تصاویر بازیگران ترک سریال مست عشق

تصاویر بازیگران ترک سریال مست عشق
تصاویر بازیگران ترک سریال مست عشق

ابراهیم چلیک‌کول در خیلی بازی کرده است، آخرین سریال از او به خاطر داشتن نتفلیکس پرواز پرنده و سریال روزگارانی در چوکوروا بود. او در سریال مست عشق نیز حضور دارد. سریال روزگارانی در چوکوروا را با دوبله فارسی از کانال تلگرامی پی ام آپلود دانلود کنید.

دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا با دوبله فارسی

بوران کوزوم
بوران کوزوم

بازیگر ترک دیگری که در سریال مست عشق حضور دارد، بوران کوزوم است. بوران کوزوم در فیلم سینمایی قیامت عشق حضور داشت. این فیلم را با زیرنویس فارسی از کانال تلگرامی پی ام آپلود دانلود کنید:

دانلود فیلم ترکی قیامت عشق با زیرنویس فارسی

بنسو سورال
بنسو سورال

بنسو سورال به تازگی در سریال تله که از شبکه TV8 نمایش داده می شود حضور دارد. او در کنار آراس بولوت اینملی از ستاره‌های سریال نفوذی بود. این بازیگر زیبای ترک در سریال مست عشق نیز حضور دارد.

زیباترین بازیگران زن ترکی

سلما ارگچ
سلما ارگچ

سلما ارگچ که در سریال دختر پشت پنجره نقش سلن را ایفا می‌کند، در سریال مست عشق حضور دارد. شما می‌توانید سریال دختر پشت پنجره را با دوبله فارسی از کانال تلگرام پی ام آپلود دانلود کنید.

دانلود سریال دختر پشت پنجره با دوبله فارسی

بوراک توزکوپاران و پارسا پیروزفر
بوراک توزکوپاران و پارسا پیروزفر

بوراک توزکوپاران از دیگر بازیگران سریال مست عشق است که در بالا تصویر او را در کنار پارسا پیروزفر از بازیگران سریال یاغی تماشا میکنید. پارسا از بازیگران اصلی سریال مست عشق است و نقش مولانا را ایفا می‌کند.

جزئیات ساخت فصل 2 سریال یاغی +[دانلود فصل اول به طور یکجا]

شمس تبریزی سریال مست عشق
شمس تبریزی سریال مست عشق

شمس تبریزی سریال مست عشق و خواستگار کیمیا خاتون را شهاب حسینی ایفا کرده است. زمان پخش سریال مست عشق هنوز مشخص نشده است. در ابتدا به دلیل پخش پخش آن به تعویق افتاد و بعد مشخص نشد که چرا هنوز منتشمیر ن.

اخبار بیشتر:

هانده ارچل مست عشق

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا