اخبار روز سینما

مستندی از ایلان ماسک ساخته خواهد شد

به تازگی خبری در رسانه ها مجازی پخش می شود که در مورد ساخت مستند جدید از ایلان ماسک می باشد. گویا زمان فیلم برداری آن مشخص شده است.

به نقل از ورایتی، «ایلان ماسک»محور اصلی مستند از الکس گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی گیبنی.

ساخته شده مستندی در مورد ایلان ماسک

این فیلم به عنوان «کورس تصادف ایلان ماسک ماسک جدیدترین جدیدترین فیلم از مجموعه مستند فاکس و نیویورک‌تایمز نام نیویورک‌تایمز تقدیم می‌کند می‌کند می‌کند است که به افراد کمک می‌کند و رویدادهای رویدادهای برجسته، تا فاجعه آتش‌سوزی ۲۰۲۰ ۲۰۲۰ ۲۰۲۰ استرالیا پیشنهاد ارائه می‌دهد.

این مجموعه بیشتر خاطرات دو فیلم شاخص خود درباره بریتنی، «فریمینگ بریتنی اسپیرز اسپیرز و کنترل بریتنی اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز اسپیرز

لطفا توجه داشته باشید:

ساخت مستند جدید از ایلان ماسک

ساخت مستند جدید از ایلان ماسک

ماسک، غول در سال 2022 با تکمیل خرید 44 دلاری توییتر به اوج خود رسید و قول داد که این پلتفرم را بهبود بخشد و همچنین حفظ تعادل را به کاربر خود بازگرداند که آن جمله می‌توان به حذف ربات‌ها از پلتفرم اجتماعی اشاره کرد. قبلاً ماسک گفته بود زیاد هستند.

دو شرکت (Jigsaw Production) و (Closer Media) این فیلم مستند تهیه و تهیه و شرکت (Double Agent) وظیقه مالی این را بر روی انتخاب و هنوز شرکتی برای پخش این فیلم معرفی می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا