اخبار روز سینما

ظاهر جدید هانده ارچل جنجال به پا کرد

اخیرا عکسی از بازیگر معروف ترکی فیلم مست عشق منتشر شده که در آن به ظاهر جدید هانده ارچل پرداخته شد که اتفاقاتی را در پی داشت.

در حال حاضر، فیلم مست عشق با حضور «هانده ارچل» در صحنه‌های سینماهای ایران به نمایش گذاشته شد. پس از اکران این فیلم، انتقادهای زیادی به آن ابراز شده است که این انتقادها متعلق به جامعه‌های ایرانی و ترکیه‌ای هستند. اخیرا «هانده ارچل»، بازیگر معروف سینما و تلویزیون ترکیه که نقش «کتایون خاتون» را در فیلم مست عشق بازی کرده است، تصاویری از ظاهر و استایل جدید خود در استانبول منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظاهر جدید هانده ارچل جنجال به پا کرد

«هانده ارچل» که بازیگر و مدل اهل ترکیه است، در 24 نوامبر 1993 (3 آذر 1372) به دنیا آمد. این بازیگر در سال 2015، با بازی در مجموعه تلویزیونی دختران آفتاب، به شهرت رسید. او در نقش «سلین» در این مجموعه به خوبی ایفای نقش کرد و شناخته شد و همچنین با بازی در مقابل «تولگا ساریتاش»، عملکرد برجسته‌ای ارائه داد.

در ادامه «هانده ارچل» نقش «حیات» در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمی‌شه را در مقابل بازیگر معروف و محبوب سینمای ترکیه یعنی «بوراک دنیز»، و نقش «هازال» در مجموعه مروارید سیاه در مقابل «تولگاهان ساییشمان» بازی کرد.

ظاهر جدید هانده ارچل

علاوه بر این، حضور او در نقش «مژده» در مجموعه حلقه در مقابل «سرکان چای‌ اوغلو»، نقش «عزیزه» در مجموعه عزیزه در مقابل «بورا گولسوی» و نقش «ادا» در مجموعه تو در خانه‌ام را بزن در مقابل «کرم بورسین» نیز از جمله فیلم‌های مطرح این بازیگر بود.

 

این اواخر، «هانده ارچل» محبوب و دوست‌داشتنی در کنار بازیگران ایرانی از جمله «پارسا پیروزفر»، «شهاب حسینی» و «حسام منظور» در سریال مست عشق حضور پیدا کرد که یکی از فیلم‌های سینمایی موفق در کارنامه این بازیگر بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ظاهر جدید هانده ارچل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا