اخبار روز

مستمری مددجویان به صندوق کمک های اجتماعی واریز شد.


به گزارش مانیبان به نقل از سازمان هدایت یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرد مستمری مشمولان مشمول کمک اجتماعی به حساب مشمولان نهایی واریز شد.

مستمری مستمری بگیران سازمان های بهزیستی مرتبط با اردیبهشت ماه در ماه 1403 و از ساعت 24 روز سه شنبه بیست و پنجم به حساب مشمولان نهایی (در مورد سرپرستان خانوار) ​​واریز می شود. اردیبهشت ماه ماه قابل جابجایی است.

این آگهی می گوید:

بر اساس اجرای بند «2» تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 مبنی بر واریز مستمری مددجویان کمک اجتماعی مستقیماً به حساب ذی نفع نهایی (در مورد سرپرست خانواده)، مستمری مبالغی بر اساس شناسه ملی اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی در سراسر کشور و از ساعت 24 روز سه شنبه 25 بهمن ماه به حساب مشمولان این سازمان واریز می شود. اردیبهشت ماه ماه قابل جابجایی است.

لازم به ذکر است مطابق با اجرای بند مذکور مستمری مددجویان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق این نهاد به حساب کمیته امداد واریز می شود. کارد و چنگال ارباب رجوع.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا