اخبار ورزشی

مسابقات قهرمانی آسیا در انتظار شمشیربازان ایرانی/ لیست اعزام شدگان

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا 2023 از ساعت 14 برگزار می شود؛ از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیرماه به میزبانی چین برگزار می شود و تیم ایران در دسته بندی ها حضور خواهد داشت. با توجه به زنان و مردان و اپه مردان با 13 شمشیرباز حاضر می شود تا نمایندگان کشورمان برای کسب مقام های برتر به مصاف حریفان خود بروند.

علی پاکدامن، محمد درهی، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در قسمت سابر  مردان، کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و شیدا عالمی در بخش با توجه به زنان و محمد اسماعیلی، محمد رضایی، محمدرضا وثوقی و امیرحسین روشن در بخش اپه مردان و ماهان میرزایی در بخش فلوره آقایان به این مسابقات اعزام می شوند.

در روز شنبه، بیست و هفتم خردادماه، نمایندگان ایران در رشته‌های اپه انفرادی زنان و سابر انفرادی مردان به میدان بازی خواهند رفت. روز یک‌شنبه، بیست و هشتم خردادماه، دیدارهای شمشیربازان ایران در رشته‌های اپه انفرادی زنان و اپه انفرادی مردان در فلوره برگزار خواهد شد. همچنین در روز دوشنبه، بیست و نهم خردادماه، شمشیربازان ایران در رشته‌های سابر انفرادی زنان و فلوره انفرادی مردان به مسابقه خواهند پرداخت.

مسابقات ملی پوشان کشور در سه روز مختلف برگزار خواهد شد. در روز سه‌شنبه، سی ام خردادماه، تیم زنان و سابر تیمی مردان در فلوره به میدان خواهند رفت. در روز چهارشنبه، سی و یکم خردادماه، تیم مردان و اپه تیمی زنان نیز در همان محل به رقابت خواهند پرداخت. همچنین در روز پنجشنبه، یکم تیرماه، رقابت ها در بخش سابر تیمی زنان و فلوره تیمی مردان برگزار خواهند شد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا