اخبار روز

مرگ عجیب یک پیرمرد در خیابان; قاتل دستگیر شد

به گزارش بازتاب آنلاین، فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه در شهرستان ساوجبلاق این استان خبر داد.

ایرنا در گزارشی نوشت: سردار «حمید هداوند» روز پنجشنبه گفت: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو در پارس. یکی با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه ای از بازپرسان پلیس آگاهی استان برای دستگیری متهم از مناطق شهرستان ساوجبلاگ اقداماتی را انجام دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات در محل و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل جنایت شدند. یکی وی به عضویت این باند درآمد و با شناسایی مخفیگاه این متهم و مشاهده وی، سایر اعضای باند نیز شناسایی شدند.

هداوند افزود: اعضای این باند پس از رای قضایی نیمه شب در جریان اعتصاب دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه سلاح غیرمجاز، تعدادی پلاک مسروقه و اقلام ممنوعه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به یک فقره سرقت موتورسیکلت و چندین فقره سرقت در استان البرز اعتراف کرده اند، گفت: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم حدود 44 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

دستگیری قاتل پیرمرد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که پیرمردی را در یک نزاع خیابانی با ضربه به سینه او کشتتوسط پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد دستگیر شد.

سرهنگ «حکمت الله شجاعی» افزود: اردیبهشت ماه در این ماه خبری مبنی بر فوت مشکوک در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نظرآباد به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و انجام بررسی های میدانی مشخص شد متوفی به دلیل نزاع با پیرمردی بوده است. یکی یکی از شهروندان با وی درگیر شد و در مشاجره بر اثر ضربه به قفسه سینه که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود بیهوش شد و در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: بلافاصله با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهرستان نظرآباد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

دستگیری سارقان حرفه ای در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقان حرفه ای با 28 فقره سرقت در منطقه رجایی شهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی در منطقه رجایی کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در اولویت ویژه ماموران کلانتری 15 رجایی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و ایجاد گشت های مشهود و نامحسوس در محدوده فعالیت سارقان، با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی پنج متهم این پرونده و شناسایی شدند. مخفیگاه آنها را در یک یورش دستگیر کرد.

گودرزی بیان کرد: متهم در بازجویی های اولیه پلیسی به 28 فقره سرقت داخل خودرو، صندوق و اماکن خصوصی در محدوده رجایی شهر کرج اعتراف کرد.

233217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا