اخبار روز سینما

مروری بر نقش های مرموز و منفی مجتبی پیرزاده در پوشش سریال قهوه ترک گانگستر شهرمان

مجتبی پیرزاده پس از ایفای نقش یک قاتل خونسرد در «پوست شیر» در سریال «آمستردام» با نقش شجاع به عنوان یکی از اعضای گروه گانگستری توزیع کننده مواد مخدر معرفی شد و اکنون در سریال «قهوه ترکی» در نقش پرهام یکی از شعبه های اصلی شعبه امب ظاهر شده است. نقشی مرموز که به نظر می رسد یکی از برگ های برنده این مجموعه باشد.

به گزارش پی ام آپ، پس از فاش شدن راز شخصیت «پرهام» در قسمت هشتم «قهوه ترکی» به کارگردانی علیرضا امینی، در قسمت نهم این سریال مشخص شد که مجتبی پیرزاده نقش یکی از اعضای برجسته سایت های قمار استانبول را بازی می کند.

مجتبی پیرزاده در سریال قهوه ترکی نقش پرهام را بازی می کند.

پیرزاده از جمله بازیگرانی است که سال ها با نقش های نسبتا مثبت در فیلم ها و سریال ها بازی کرده است. در اوایل دهه نود، او در فیلم “پل خواب“اکتای براهنی و سپس”فروشندهبا اصغر فرهادی آشنا شدیم و نقش اول سریال را بازی کردیم.سایهبرادران محمودی، بازی شما بیشتر در ذهن ما ماندگار شد.

در این سال ها با فیلم های «شکستن همزمان بیست استخوان»، «غلامرضا تختی»، «ماهی دریاچه» و «تومان» بیشتر تثبیت شد.

در فیلم “ما بایدبه کارگردانی رضا درمیشیان اگرچه نقش طولانی ای نداشت اما به گونه ای دیگر مواجه شد. پیرزاده نقش یک جنایتکار و جنایتکار را بازی می کرد که با قرار وثیقه از زندان آزاد شد و مجبور شد فرد آزاد شده را با قرار وثیقه بچه دار کند. او با وعده ازدواج و زندگی خوب، دختری کارتونی به نام گلبهار را فریب داد و باردار شد و به همین دلیل ناتوانی در باردار شدن، کارش را نابود کرد.

اوج موفقیت پیرزاده پیروز در سریالپوست شیربه رهبری جمشید محمودی اتفاق افتاد. او به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل ساحل معرفی شد و به دلیل گریم متفاوت، شخصیت پردازی دقیق و ویژگی هایش توانست نقشی منحصر به فرد در کارنامه کاری خود ایجاد کند. پلیس را تحقیر می کرد و کوچکترین توجهی به صحبت های بازپرس پرونده نداشت. مدام می خندید، شانه اش را بالا می گرفت و از روی شانه به همه نگاه می کرد. با این حال اثرات مشکلات روحی بر او کاملا مشهود بود.

مروری بر نقش های مرموز و منفی مجتبی پیرزاده در پوشش سریال قهوه ترک گانگستر شهرمان
مجنبی پیرزاده در نقش «شجاع» در نمایی از سریال «آمستردام»

پس از موفقیت در نقش منصور در “پوست شیرپیرزاده در سریالآمستردامبه کارگردانی مسعود کارگزلو در نقش چالشی دیگری به نام شجاع ما دیدیم. خواهرزاده شخصیت شهاب که با وجود ادعاهای زیاد مورد اعتماد عمویش نیست. به طور کلی، او یک شخصیت بی سر دارد که در زمان بالا تصمیمات عجیب و دردسرساز می گیرد. او بیشتر یک عنصر مخرب در گروه گانگستری عمویش است.

هم اکنون در قسمت نهم سریال.قهوه ترکمعلوم می شود پرهام با بازی مجتبی پیرزاده یکی از اعضای سایت های شرط بندی است. در پایان این قسمت او را می بینیم که پس از مصرف مواد با چهره ای مرموز خیره شده است. در قسمت قبل مشخص شد که پرهام یکی از اعضای باند دانیال با بازی حامد بهداد است و درگیری عاطفی او با این آهنگ و آوردن آن به استانبول نیز در برنامه دانیال بوده است. به احتمال زیاد در قسمت بعدی سریال قهوه ترک زوایای بیشتری از شخصیت پرهام برایمان آشکار خواهد شد.

«قهوه ترکبه کارگردانی علیرضا امینی، چهارشنبه ها توسط پلتفرم «فیلم نت» منتشر می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا