اخبار روز سینما

مرجانه گلچین با این عکس حاشیه ساز شد! /تغییر جنسیت بازیگر زن سوژه کاربران شد!

مرجانه گلچین با این جنجال به پا کرد.
آیا گلچین تغییر ژانر داد؟ / عکس جنجالی بازیگر زن

مرجانه گلچین یکی از بازیگران مطرح ایرانی است. مرجانه گلچین نقش های زیادی در سریال های طنز بازی کرد. مرجانه گلچین ازدواج نکرده است. مرجانه گلچین آدم لاکچری است. مرجانه گلچین یکی از بازیگران زیبای زن ایرانی است.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند وی در سال 1347 در تهران به دنیا آمد، پدرش آذری و مادرش شمالی است. او آخرین فرزند خانواده است و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داد. مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و پسر عموی مرحوم نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

آیا گلچین تغییر ژانر داد؟ / عکس جنجالی بازیگر زن

او در نیمه دوم دهه 60 بازیگر سرشناس سریال های تلویزیونی بود و در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 توانست چهره قابل قبولی در بین مخاطبان از خود نشان دهد. در جوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی موسیقی تئاتر فارغ التحصیل شد و بعدها با حمایت خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود روی صحنه تئاتر رفت.

آیا گلچین تغییر ژانر داد؟ / عکس جنجالی بازیگر زن

مرجانه گلچین با سریال آینه وارد تلویزیون شد. او 19 ساله بود که در این سریال بازی کرد و بعد از این سریال به تئاتر و سینما هم روی آورد. گلچین از سال 68 و پس از بازی در مجموعه تلویزیونی «ازدواج متاهل» تا سال 1364 از تلویزیون دور بود و سرانجام پس از 13 سال با سریال زیرزمینی به تلویزیون بازگشت.

آیا گلچین تغییر ژانر داد؟ / عکس جنجالی بازیگر زن

بازی گلچین در ابتدا در ژانر جدی و موقعیت های اجتماعی بود اما مرجانه از سریال زیرزمه به بازی او رنگ تازه ای بخشید و کمدی را تجربه کرد و پس از آن شاهد بازی های متفاوت و درخشانی از او بودیم. شاید بازی او در فیلم های شب بیست و نهم و چشمان من برای تو در ذهن عموم مردم باقی مانده باشد. او در سال های 74 و 75 به ویژه بازی در فیلم های کریم آتشی ضعیف ترین یا شاید بدترین امتیاز کارنامه خود را به ثبت رساند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا