اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

مرجانه گلچین برای همیشه با سینما خداحافظی کرد! /پیام شوکه کننده مرجانه گلچین!

مرجانه گلچین، بازیگر مشهور در حوزه سینما و تلویزیون، با انتشار یک پست خداحافظی، از دنیای هنر و ارتباط با هوادارانش خداحافظی کرد.

خبرملت: مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون اکنون 55 ساله است. مرجانه گلچین برادرزاده نادر گلچین خواننده مشهوری است که مانند عموی خود این هنر را با موسیقی آغاز کرد. مرجانه گلچین در نوجوانی در هنرستان موسیقی حضور یافت و در رشته نوازندگی فارغ التحصیل شد. مرجانه گلچین با بازی در سریال بزنگاه و خوش نشین ها بسیار معروف شد. او در سال های اخیر به دلیل چهره جوانی که دارد به سوژه دوستداران مد و زیبایی تبدیل شده است.

مرجانه گلچین بازیگر معروف سینما و تلویزیون پستی منتشر کرده که جالب به نظر می رسد اما عده ای از دست او عصبانی هستند! گویا خانم گلچین همه را سرکار گذاشته‌.

متن منتشر شده مرجانه گلچین را خودتان بخوانید تا متوجه شوید ماجرا چیست!

مرجانه گلچین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام

ادب و احترام

بسیار خوشحالم که مدتی در خدمت شما بودم و قدردان لطف شما هستم. در چند روز اخیر که در خدمت شما هستم خاطرات شیرینی از حضور در کنار شما را به یاد دارم و عذرخواهی می کنم که نتوانستم در صورت لزوم در خدمت شما باشم و حتی گاهی باعث رنجش شما شدم.

من اخیرا به یک سفر یکساله خارج از کشور رفتم و با وجود میل درونی ام فعلا باید با شما خداحافظی کنم اما قول می دهم سفرم یک سال بیشتر طول نکشد و حتی ممکن است موفق شوم و کمی زودتر برسم.

به هر حال من عذرخواهی می کنم. گناهانم را به اعلیحضرت ببخش.

یادم رفت خودم را معرفی کنم، اسم من تابستان است. خداحافظ تا سال آینده!”

مرجانه گلچین برای همیشه با سینما خداحافظی کرد! /پیام شوکه کننده مرجانه گلچین!

مرجانه گلچین در 54 سالگی ازدواج کرد

مرجانه گلچین همیشه نشان داده که علاقه خاصی به پوست و ظاهر خود دارد و به همین دلیل جوانتر به نظر می رسد. او همچنین علاقه خاصی به گریم های مختلف دارد.

عکس های جدیدی که این بازیگر از مدلینگ خود منتشر کرده همه را شگفت زده کرده است. مرجانه گلچین در این عکس ها یک زن 55 ساله نیست! یکی از کاربران خطاب به خانم گلچین نوشت: عروس های مدلینگ با این سن چقدر سرزنده هستید خانم گلچین سلام بر شما!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا