اخبار روز سینما

مدل 64 ساله با ترفند خام خواری چهره خود را حفظ کرد!

کارول الت، سوپرمدل ۶۴ ساله، هنگام حضور در جشنواره بین المللی سریال کن برای نمایش سریال «امپراتوری، کاغذ» چهره خیره کننده خود را به نمایش گذاشت.

به پی ام آپلود – Alt در Paper Empire در کنار دنیس ریچاردز، رابرت دیوی، کلسی گرامر و دیگران ظاهر شد. این سریال داستان دیوی، یک کلاهبردار مالی را دنبال می کند که سعی می کند از زندان فرار کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کارول آلت زمانی که در دانشگاه هافسترا دانشجو بود، حرفه مدلینگ خود را در لانگ آیلند نیویورک آغاز کرد.

ستاره دنیای مد، این سوپرمدل در طول فعالیت حرفه ای خود جلد بیش از 700 مجله مد از جمله Harper’s Bazaar، Vogue، Sports Illustrated، Swim L و Cosmopolitan را به خود اختصاص داد و پس از کسب موفقیت به عنوان مدل، وارد دنیای بازیگری شد. و در نهایت چندین کتاب نوشت. .

آلت اسرار خود را در مورد سبک زندگی سالم در چندین کتاب به اشتراک گذاشته است.

او قبلا در وب سایت شخصی خود نوشته بود که رژیم غذایی خام دلیل سلامتی اوست.

من بیشتر میخورم!

او درباره سبک غذا خوردن خود نوشت: «نکته شگفت‌انگیز در مورد تغییر رژیم غذایی من به غذاهای خام این بود که می‌توانستم بیشتر بخورم، هرگز گرسنه نبودم، احساس بیماری نمی‌کردم و همیشه انرژی داشتم.

او در ادامه نوشت که اگر بدانید به دنبال چه هستید، از در دسترس بودن، خوشمزه بودن و شفابخش بودن این سبک غذا خوردن شگفت زده خواهید شد.

طبق اطلاعات موجود در وب سایت Healthline، رژیم غذایی خام یا خام گیاهخواری، عمدتاً یا به طور کامل از غذاهای خام و فرآوری نشده تشکیل شده است.

در این جیره، اگر هرگز بالای 40 تا 48 درجه سانتیگراد گرم نشده باشد، تصفیه و پاستوریزه نشده باشد و در معرض آفت کش ها قرار نگرفته باشد، خام محسوب می شود.

این رژیم، مانند رژیم های گیاهخواری، اغلب از گیاهانی به شکل میوه، سبزیجات، آجیل و دانه ها تشکیل شده است.

اگرچه بیشتر غذاهای این رژیم گیاهی است، اما برخی از افراد تخم مرغ خام و لبنیات نیز مصرف می کنند و در موارد محدودی ممکن است ماهی و گوشت خام نیز در رژیم غذایی آنها وجود داشته باشد.

مدل 64 ساله با ترفند خام خواری چهره خود را حفظ کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا