اخبار روز سینما

محسوس است / لزو ما توجه بیشتر به بزرگترین جشن فرهنگی کشور

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

مدیر با اشاره به نمایشگاه بین الملل للی کتاب تهران برای صنعت نشر گفت: هر سال اطلاع رسانی نمایشگاه ضعیف‌ت No د در آن شریک باشند و نمایشگاه تا نیمه‌مدت آن، به علت ضعف اطلاع رسانی اولیه، از رونق برخو ردار نیست.

ابوالفضل جوکار، مدیر گروه آموزشی جوکار به مناسبت آغاز به کار و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران، با اشاره به سال جدید صنعت نشر و کتاب کتاب در نمایشگاه بین‌المللی بین‌المللی کتاب تهران،،: نمایشگاه تهران تهران، رویداد حوزه حوزه به شمار می‌روند. د.

نمایشگاه کتاب، مناسب همه اقشار سنی است

افزود: ه‌ها می‌توانند با هم به نمی‌آیند اتفاق می‌افتد. از سوی دیان نیز دارای بخش‌های اختصاصی خود هستند و در کمتر نمایشگاهی برای همه اقشار عرضه می‌شوند.

مدیر انتشارات طول مدت نمایشگاه کتاب تهران ز ” ست.

ضعف اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب محسوس است

و عملاً از م و پنجم مردم متوجه آن می‌شوند. امسال این با برگزاری دور دوم بازتاب آنلاینات هم همراه و مقداری از توجه شبکه‌ها و رسانه‌ها به سمت بازتاب آنلاینات نیز رفت.

مدیر انتشارات افزود: هر سال نشان دهنده ضعیف‌تر از قبل می‌شود و نه اینکه این یک جشن بزرگ فرهنگی باشد و همه باید در آن شریک باشند و این نمایشگاه تا نیمه نیمه‌مدت آن باشد، به علت ضعف عمل، از آن استفاده شود.

بازدید رهبر انقلاب اسلامی، نقطه 9

این فعال عرصه این نمایشگاه در نظر مسوولان است و معمولاً هر سال از آن بازدید کرده است. در حال حاضر اگر این بازدید در روز اول یا دوم نمایشگاه انجام شود، توجه داشته باشید که ابتدا به آن جلب می‌شود زیرا بازدید از پوشش پوشش داده می‌شود و حضور در غرفه‌ها هم باعث می‌شود که قلب ناشران و بفروشان و هم باعث توجه مخاطبان به می‌شود که هر کدام. دو برای رونق صنعت نشر بسیار قوی است.

وی افزود: نگاه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک به رهنمودهای اهگشا بوده است و فرصت حضور ایشان در نمایشگاه کتاب بسیار مغتنم است.

توضیحات هاد من این است که اگر افتتاحیه توسط ایشان تلویزیونی و رادیورت می‌گیرد و در ادامه رهبر انقلاب نیز همان روز یا فردای آن روز باز می‌شود، این اطلاع رسانی و پوشش خبری شفاف‌تر می‌شود.

رهبر انتشارات مقام معظم رهبری را از نظر حضور در پای صندوق های مقایسه کرد و گفت: رهبر معظم در هر بازتاب آنلاینات، همان اول وقت برای بازتاب آنلاین رأی خود به پای رأی می‌روند من اینجا را به ناشر می‌روند. حضرت آقا در اولین نمایشگاه در آن حضور یابند و با حضور برکت جان، به صنعت یک تازه‌ای بدهند.

شبکه توزیع کتاب نیازمند حمایت است

ایٕ انگلیسی برای آن‌ها و فروش آن‌ها حیاتی است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب ناشران بزرگ به هزینه‌هایی که برای تبلیغات و انجام می‌دهند، بیشتر از مبلغ فروش تبلیغاتی است که می‌تواند برند بزرگی باشد و رونق رونق این رویداد به بزرگترین رویداد در حوزه باشد. برای آن بهتر است.

توضیحات: دریافت شده یا حداقلی باشد تا این ناشران در نمایش داشته باشند.

سالن کتابهای دسته دوم در نمایشگاه تهران ایجاد می شود

مدیر عاملات گاج افزودن در سال‌های اخیر قیمت کاغذ از یک سو و د یگر مانند فیلم و زینک و مرکب به شکل انتشار که بخشی از مردم در تهیه کتاب دچار مشکل هستند.

وی افزود: خوب است که نمایشگاه کتاب سالن بزرگ برای عرضه کتاب‌های دسته‌بندی ایجاد می‌کند و این می‌تواند به شکلی انجام شود که در آن سالن هم ایجاد شود و کتاب دست دوم براز را ارائه کند.

جوکاران نو را ندارد و این پیشنهاد دست دوم در همان نمایشگاه باشد و سالن ی مجزا عرضه شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا