اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

محدود کردن تعداد پیام های خصوصی روزانه توسط توییتر برای کاربران عادی!

توییتر همچنان در تلاش برای کاهش هزینه ها و افزایش فروش اشتراک توییتر آبی است. بنابراین، شواهد نشان می دهد که یکی از تصمیمات آتی ایلان ماسک احتمالا محدود کردن تعداد پیام های خصوصی است که می تواند برای کاربران عادی ارسال شود. به عبارت دیگر، اگر می خواهید تعداد پیام های خصوصی را افزایش دهید، باید اشتراک بخرید.

الساندرو پالوزی، یک توسعه‌دهنده معروف که برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند، اخیراً تصویری منتشر کرده است که در آن ادعا می‌کند توییتر می‌خواهد حداکثر تعداد پیام‌های خصوصی در روز را محدود کند. او می گوید که این محدودیت در حال حاضر 500 پیام در روز است، اما به احتمال زیاد به زودی کاهش خواهد یافت.

بنابراین اگر می‌خواهید روزانه پیام‌های زیادی ارسال کنید، حتماً باید اشتراک Twitter Blue را خریداری کنید. این اشتراک از زمان ورود ایلان ماسک دستخوش تغییرات اساسی شده است و علاوه بر تیک آبی، چندین ویژگی از جمله امکان ارسال پست های طولانی تر را ارائه می دهد.

توییتر لینکدین را در پیام های خصوصی دنبال می کند

البته این اولین بار نیست که تعداد پیام های قابل ارسال روزانه برای کاربران عادی شبکه های اجتماعی محدود می شود. پیش از این، لینکدین مایکروسافت این ویژگی را به کاربران عادی خود محدود کرده بود تا افراد بیشتری مجبور به خرید اشتراک ممتاز برای این پلتفرم شوند.

واکنش ها به این تغییر احتمالی عمدتا منفی بوده است. یکی از کاربران می گوید به زودی باید نگران روزی باشیم که مدت حضور در این شبکه اجتماعی برای کاربران عادی محدود شود تا همه بتوانند اشتراک آبی دریافت کنند.

Twitter Blue در حال حاضر با قیمت 8 دلار در ماه در وب و 11 دلار در ماه در iOS در دسترس است. راه اندازی این سرویس که تیک آبی هم به کاربران می دهد با واکنش های بسیاری از سوی کاربران و چهره های معروفی چون «استفن کینگ» و «لبرون جیمز» همراه بود.

ماسک قبلا گفته بود که در آینده امکان ارسال پیام خصوصی به افرادی که شما را فالو نمی کنند نیز فقط برای کاربران سرویس آبی توییتر در دسترس خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا